En masse nyt

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

MetteS
Perle
Perle
Hej..

Her kommer lige en masse nyt jeg har lavet i weekenden, med mine nye materialer.. :D
Jeg er endnu nybegynder, så viklinger osv. er stadig ikke perfekt men det kommer vel.. :pray:

Jeg har tænkt på, at jeg vil begynde, at sælge mine smykker.. Men det med priserne er en svær ting..
Hvad synes i jeg kan tage for disse ting? Alt er enten forgyldt/forsølvet, men de fleste af perlerne er sten..

Ris/ros modtages med glæde :x-

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Sikke en masse.. Jeg er ikke en mestre til, at tage billeder.. Men håber det går?
Glæder mig til, at hører jeres kommentarer.. :-D
Hilsen Mette

SMIL, så skinner solen :D
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Det ser rigtig fint ud Mette
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
nogle fine ting du har lavet Mette og det med prisene er svære at svare på. du må gøre op med dig selv om hvor meget du skal tjæne på dine ting. og forgylt og forsølvede ting koster jo ikke alverden at få fat på. Nå jeg får nye perler hjem regner jeg ud hvad en perle koster og der efter tælder jeg det jeg har i min kæde og så kan jeg finde ud af hvad det koster at lave den og der efter skal du så putte din egen fortjæneste på.Håber at du får solgt noget. @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
De ser meget fine ud dine smykker :clap: og det med pris er lidt svært at sætte ud fra billederne for det kommer an på hvilken sten du har brugt og hvor lang tid du har brugt på hver smykke ;)-
Billede I LOVE CATS
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Wauw hvor har du fået lavet en masse lækre ting.. Det ser super godt ud! :clap: :clap: :clap:
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
hej Mette, sikke en masse ting - og jeg gør nu ligesom Havfruen, regner ud hvad hvert enkel del koster og så en "timeløn" på......og så ikke noget med 69,50 rund op eller ned......
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Hvor er det bare nogle flotte smykker du har fået lavet Mette.

Ja, prisen er en svær en, for man får ikke meget for sit arbejde, men glæden ved at lave smykker, er jo også mange gange glæden i sig selv. :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Flot gået Mette :clap:

Prisfastsættelse ??????? du skal have dækket dine egne udgifter ind, og så have lidt fortjeneste. Men det er svært.

Du skal være 100 % sikker på, at du kun bruger nikkelfrie materialer, ellers kan du få problemer - også selvom du sælger privat.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Sikke en masse du har lavet. Det er nogle flotte smykker. :x-

Hvad er det for en slags sten i det 2. og 3. armbånd?
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
MetteS
Perle
Perle
De lilla sten er fossil, og de røde mener jeg er lakeret koral ( de er købt af en bruger, på et andet forum, så er lidt i tvivl) ;)
Hilsen Mette

SMIL, så skinner solen :D
Besvar