En masse nyt

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

MetteS
Perle
Perle
Hej..

Her kommer lige en masse nyt jeg har lavet i weekenden, med mine nye materialer.. :D
Jeg er endnu nybegynder, så viklinger osv. er stadig ikke perfekt men det kommer vel.. :pray:

Jeg har tænkt på, at jeg vil begynde, at sælge mine smykker.. Men det med priserne er en svær ting..
Hvad synes i jeg kan tage for disse ting? Alt er enten forgyldt/forsølvet, men de fleste af perlerne er sten..

Ris/ros modtages med glæde :x-

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Sikke en masse.. Jeg er ikke en mestre til, at tage billeder.. Men håber det går?
Glæder mig til, at hører jeres kommentarer.. :-D
Hilsen Mette

SMIL, så skinner solen :D
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Det ser rigtig fint ud Mette
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
nogle fine ting du har lavet Mette og det med prisene er svære at svare på. du må gøre op med dig selv om hvor meget du skal tjæne på dine ting. og forgylt og forsølvede ting koster jo ikke alverden at få fat på. Nå jeg får nye perler hjem regner jeg ud hvad en perle koster og der efter tælder jeg det jeg har i min kæde og så kan jeg finde ud af hvad det koster at lave den og der efter skal du så putte din egen fortjæneste på.Håber at du får solgt noget. @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
De ser meget fine ud dine smykker :clap: og det med pris er lidt svært at sætte ud fra billederne for det kommer an på hvilken sten du har brugt og hvor lang tid du har brugt på hver smykke ;)-
Billede I LOVE CATS
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Wauw hvor har du fået lavet en masse lækre ting.. Det ser super godt ud! :clap: :clap: :clap:
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal