Lidt fra det sidste stykke tid

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Shviid
Perle
Perle
Geografisk sted: Grimstrup v. Esbjerg
Det har været temmelig hektisk på det sidste, og den tid der har været til overs har jeg sådan set ikke brugt ret kreativt, men det går jo nok :ymdaydream:
Her er lidt jeg i hvert fald har lavet...

Min faster fyldte 65, og havde selvfølgelig lovet at lave et smykke fra mine piger, i stedet for at være med i gaven fra min fars familie. Var meget i tænketank, for hvad hulan laver man til en dame der er så kræsen som hende...
heldigvis kunne hun lide kæden, og ikke mindst de armbånd som pigerne havde lavet (farvestrålende plastikperler i alle mulige former og farver... rigtig smarte :))
Billede

Den mindste af pigerne er (også) ved at blive stor, og skulle have afslutning hos hendes dagplejer, lavede et sæt, som heldigvis også faldt i god jord... :-D
Billede

Billede

Denne meget enkle kæde er jeg rigtig vild med, har lavet nogle elastik armbånd der matcher, fordi min moar manglede et armbånd til sit lilla tøj, så mig igang med forskellige udgaver, efter votering med hende om perler.
jeg endte med 5 eller 6 armbånd, og hun endte med et hvor kun de færreste af de perler hun havde valgt egentlig var i :)) (billederne kommer senere)
Billede

Billede

Og til sidst noigle ganske almindelige elastikarmbånd
Billede

Billede

Billede
Hilsen Sabina
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
... og du skriver du ikke har været særlig kreativ!!?!?! Det synes jeg da nok du har, for hold da op en samling du har fået lavet dig. Rigtig skønne ting.. :clap: :clap: :clap:
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Sikke en masse fine ting du har lavet :-bd
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Hvis det er ikke at lave noget Vil jeg gerne se når du laver noget. :)) Det er dejlige ting du har fådet lavet og dejligt at som fik smykkerene blev glade for dem.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Med den produktivitet, må jeg sige at jeg får ikke lavet noget.
Det er flotte sager du har lavet. Kan godt forstå at modtagerne blev glade for det.
Har lige lavet 2 halskæder på bestilling - 1 armbånd på bestilling og et læderarmbånd med fire snøre til mig selv.
Jeg har haft et men var ikke tilfreds, så nu hvor jeg havde fået gummiringe fra Lene, måtte det laves om, og det blev meget bedre.
Oploader et billede i morgen. Jeg er på kursus hele ugen og mega træt i hovedet, når jeg kommer hjem.
Det er tungt stof.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Kalder du det "ikke at være særlig kreativ" - tja - så vil jeg gerne se, hvad du får lavet, når du er kreativ =))

Flotte smykker - og godt de faldt i god jord :clap:

super flot sæt, du har lavet til jeres dagplejemor, det kan jeg godt forstå, hun blev glad for :x-
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Shviid
Perle
Perle
Geografisk sted: Grimstrup v. Esbjerg
JAJA, ikke mobbe vel =)) =)) =))
Ej, det er det der er lavet i de sidste 2-3 måneder, jeg er bare ikke specielt hurtigt til at få uploadet billederne, så føler egentlig kun at jeg i øjeblikket kigger på mine perler til tider, men ikke rigtig får mig taget sammen til at lave noget. Meeen mon ikke det kommer igen når tiden igen er lidt bedre (og mørkere ;) )
Hilsen Sabina
Eva1950
Opal
Opal
WOOOOOOOOOOOOOOOOW
hvor er det flotte smykker og sikken kreativ du er

;)- ;)- ;)- ;)-
Hilsen Eva1950
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Super flotte smykker som du har lavet :clap:
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Den mørke tid er som regel lidt mere produktiv.....flotte smykker du har fået lavet!!
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Besvar