Fra Kina
Redaktør: rumlebumle
Mine forældre er lige kommet hjem fra Kina. Jeg bad dem købe lidt perler, hvis de kom forbi nogen og det skal jeg lige love for, at de gjorde
:

Senest rettet af tullen72 søn 30. aug 2009 15:35, rettet i alt 1 gang.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Wauw!
De forældre ville jeg gerne have. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Har du en forælder for meget?Muffe skrev:Jeg bytter også rigtig gerne med mine forældre, du kan få 3 for dine 2
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
det var da en dejlig ting at få fra Kina
Jeg bytter også gerne med min gamle mor ( 90 år ) Nej det gør jeg nu nok ikke alligevel:))

Jeg bytter også gerne med min gamle mor ( 90 år ) Nej det gør jeg nu nok ikke alligevel:))
Det ser dejligt ud - sikke meget du kan få lavet af alle de strenge
Så får vi vel snart en masse dejlige smykker at se her i forum
Så får vi vel snart en masse dejlige smykker at se her i forum
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Indimellem er de nu billigt til salg
Det er tredje gang de er i Kina, men første gang siden jeg begyndte at lave smykker og de endte med at blive helt bidt af det, så de købte liiiige en anelse mere end jeg havde bestilt
Det er tredje gang de er i Kina, men første gang siden jeg begyndte at lave smykker og de endte med at blive helt bidt af det, så de købte liiiige en anelse mere end jeg havde bestilt
Dejlige ting du har fådet der ude fra. Og forælder kan man ikke få for mange af, desvære har jeg ikke mine mere og det er et saven mår jeg indrømme. 
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Hold da op hvor ser det lækkert ud!!
Kan man fornemme at jeg savler?