Det er så lige gået op for mig at jeg kun har lagt billeder på det andet forum
Men nu kommer der nogle... det er ikke de helt nyeste smykker der er billeder af her.
Jeg har lidt kreativitets blokade, så det bedste jeg kan komme op med i øjeblikket er næsten elastikarmbånd, men har haft et par gaver der i hvert fald er lavet siden, billederne er bare ikke nået så langt som til computeren endnu... skal nok snart lægge dem ind
Ja, der er ikke nogen fornyelse i øjeblikket fra det andet forum, som skrevet har jeg lavet et par smykker til gaver, men det har trukket i hjernecellerne fordi den ene - min faster - er mega kræsen, og var ikke sikker på hvad jeg kunne lave hun kunne lide, men endte med en helt enkelt kæde, som hun godt kunne lide.
Den anden var til datterens dagplejer, som afskedsgave, men var slet ikke sikker på hendes smag, så der er blevet grublet noget i det lille hjem, men heldigvis er det endt med at både jeg og de kunne lide det i sidste ende (måske ligemeget om jeg selv kunne lide det, men jeg vil jo gerne synes det selv er pænt når det nu er en gave )
Jeg er også selv helt vild med de første knyttede, faktisk er det så slemt at det med blå midtersnore, som jeg bruger rigtig meget, i starten når jeg havde det på på arbejde kunne jeg ikke lade være at sidde og kigge på det... så tror ikke jeg var så produktiv i et par dage der
De er bare vildt flotte de armbånd Sabina, jeg er helt vild med det hvide knyttede med ferskvandsperlerne, er det meget svært at finde ud af De øverste er også mega smarte og anderledes. Flot arbejde.
De to første og den med ferskvandsperlerne er bare lige mig super flotte og en anden måde at tænke knytinger på. Du har rat det kan være svært lige at rame andres smag når man skal give en gave. jeg kan da se i vores butik at nogle af de kæder som jeg troede jeg ikke fik solgt går straks hvor imod dem som jeg selv er meget vilde med får lov at likke lidt længer. Jeg har enu ikke set dem på den anden forum, Der er jeg kun inde en gang om dagen men her er jeg mange gange, så dejligt at du også viser dem her inde.