Armbånd af lava og perler rester.
Redaktør: rumlebumle
her er så de armbånd jeg laver med laver og andet godt.

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Det tager jeg 75 kr for i butikken. det er nok lidt biligt men så kommer de også ud af døren. Fordøren

Kærlig hilsen

-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
De er flotte! Og rigtig smart med en kurv!
Havfruen skrev:Det tager jeg 75 kr for i butikken. det er nok lidt biligt men så kommer de også ud af døren. Fordøren![]()
![]()
![]()
Hahaha
Lisbeth de grøne glas ting er købt hos http://www.cchobby.dk da jeg købte dem var de i et blandet sordimeng
Og det med vand har du helt ret i butler men jeg tager ikke mere få de armbånd da ikke tager meget tid at lave og de kommer ud lige så hurtig som jeg kan lave dem.
Og det med vand har du helt ret i butler men jeg tager ikke mere få de armbånd da ikke tager meget tid at lave og de kommer ud lige så hurtig som jeg kan lave dem.
Kærlig hilsen

De er bare så flotte Kirsten, og billige, dem skal du nok få solgt til sommergæsterne, jeg håber at der er/kommer gang i butikken her i sommer. 
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Wauw hvor er de flotte og til en pris kan man da godt forstå de sprøjter ud..