Gode tænger!

Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Jeg har købt disse tænger hos cyberimport, og de er altså super!
Billede
http://www.cyberimport.dk/materialer-ti ... -nose.html
De er godt nok lidt dyre, men jeg havde før de røde fra Ravstedhus til 100kr stk og dem har jeg altså fået ødelagt... Men de her ser ud som om de kan holde distancen, og så ligger de meget bedre i hånden end mine gamle røde...
Så de får min varme anbefaelser...

Jeg har også købt disse hjem fra det store udland:
Billede
http://www.etsy.com/shop.php?user_id=56 ... id=5477951
De er ekstra brede og store i det, så man få slet ikke ondt i hænderne, selvom man sidder længe og nørkler.
Desværre er de lidt kluntede, så til de helt små fine finnesser bruger jeg de øverste, men til de grove ting og det tykke tråd er de helt super!

Ville bare dele min opdagelse :mrgreen:
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Det er bare så vigti at have godt værktøj at der bliver man bar nød til at købe det der dur. Og dine nye ser bar super gode ud.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Har Lene også en god bidetang.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Desværre Edith, men det kan være at der kommer nogen i shoppen senere :D :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
lene skrev:Desværre Edith, men det kan være at der kommer nogen i shoppen senere :D :ymhug:
Åh ærgerligt Lene. Jeg er kommet til at forlægge min den bedste. Har ledt og ledt men kan ikke finde den.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
NatasjaA
Safir
Safir
Geografisk sted: København
ej det kunne være det var der jeg skulle købe mine næste rundtange.. hmm men jeg skal nok bare have en 2-3 stk men sådna er det jo.. for tit hjælper min mor mig når jah det er jo bare to.. hmm min bedste bidtang er fra smyks til 99 kr. jeg havde købt en til 349 fra beadndrops men den klipper skævt og kan næsten ikke klippe og kan ikke komme tæt på..
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Det er smadder svært at finde godt værktøj.. Men de gule her fra Lene, er jeg super godt tilfreds med! Min bidtang er fra Ravstedhus og ganske udemærket, men den kostede også de der 350kr...
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Jeg har også købt en af de gule hos Lene og den er super god og det kan godt betale sig at købe de dyre tæger for de ligger simpelhen så godt i hånden :-D
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Hvor er det godt at i fortæller hvad i mener om tængerne, og det er om det er ris eller ros, for det er meget nemmere at købe hjem når man ved hvordan folk syntes at de ligger i hånden. I tilfældet med lige præcis disse tænger syntes jeg altså også at pris og kvalitet hænger sammen. :D :x-
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
NatasjaA
Safir
Safir
Geografisk sted: København
jeg må lige nu købe nogle der ikke er så dyre og så købe de tænger hos lene lidt af gange da jeg jo skal bruge minst to ..
Besvar