Tag jer ikke af sutten, måtte finde en der er 11 år gammel, for at illustrere funktionen (den er gemt til konfirmationspynt, når den tid kommer
Jeg er blevet spurgt om hvad sådan en skal koste, og jeg regner med 15 kr stk. - lyder det helt gakket ?

Redaktør: rumlebumle

Den kan sidde i en lynlås eller knaphul - elle med en sikkerhedsnål.NatasjaA skrev:jeg syntes den er super smart.. men hvordan skal den sidde fast?? eller skal den overhoved sidde fast??
hmm hvis du vil ud med det hvordan er den så hæklet jeg har jo lige fået en fætter og tror da måske godt de kunne bruge sådan nogle tl ham og så elsker jeg nemlig selv at hækle..
Har selv været inde på noget af det samme, har iøvrigt også set en strikket med lidt pynt - det var ogå ret fed....NatasjaA skrev:okay jeg har nu kigget i 2 timer efter en opskrift på en suttesnor hmm og kan ikke finde nogle..
elsker nemlig når man lige kan hækle noget hurtigt men ja det kunne være jeg bare skulle prøve mig lidt frem..
jeg tænkte man kunne købe gamle seler i genbrugsbutikker og klippe spændet (kan ikke huske hvad det heddder) af og sætte på så ligner det jo en af dem man køber..
så også en der lavet dem af gamle stof rester men man skal jo bruge en gummiring når det er til mamma sutte da der ikke er hang på og der brugte hun ringe til afløbsrør købt hos vvs.. hmm ¨måske nogle fif du kunne bruge..