Nye smykker!! Mange billeder... undskyld

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Becca T
Safir
Safir
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
Jeg har endelig gået igang med smykker igen og det føler fantastisk :mrgreen: Først har jeg lavet nogle store halskæder og derefter gik jeg armbånd amok :oops: Det er den første gang jeg har lavet armbånd på elastik og det åbne jo utrolig mange muligheder. Og lige efter gik jeg til Belgien og har givet de fleste væk til familie. Også en stor halskæde min mor blev forelsket i.

Mange billeder, undskyld, og billed kvalitet er ikke den bedste. Min lille telt jeg plejer at bruger til billeder er i stykker :roll:

BilledeBillede
BilledeBillede

Billede Billede
Billede

BilledeBillede

Billede Billede
Billede Billede
Billede Billede
Billede Billede
Billede Billede
Billede Billede
Billede Billede
Billede Billede
Billede Billede
Billede Billede
Billede Billede
Billede Billede

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Godt du fandt din muse igen ;;) Sikke nogle flotte og lækre sammensætninger du laver, bliver altid meget inspireret af dine kreationer. ^:)^ ^:)^
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Hold da helt op hvor er de flotte hver især :-o :x-
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Dejligt du har fået lysten tilbage. Flotte smykker hver især. :clap: :clap: :clap:
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Hvor dejligt at se smykker fra din hånd igen. ;)-

Virkelig smukke og meget inspirerende.. :x-
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
heidik.
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Bornholm
Super flotte smykker. :D Jeg er lidt nysgerrig: på billedet med de 3 armbånd med sorte, hvide og brune perler, hvad hedder de brune (både de lyse og de mørke) og
på billedet nedenunder med de lilla armbånd er der nogle lilla perler med noget brunt mønster i, hvad er det for nogle. De er vildt flotte, synes jeg. :D
Eva1950
Opal
Opal
Meget smukke ^:)^ ^:)^
Hilsen Eva1950
Griffen
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Holbæk
Meget flotte. Spindelvævshalskæderne er fantastiske.. sikke et arbejde.
Af armbåndene kan jeg specielt godt lige de grønne/brune, og det brune/lilla.. overraskende farvekombinationer, men de klæder virkelig hinanden :-D
hilsen Gitte
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Nøøøøj B, hvor er de flotte, jeg blev HELT skudt i den der kæmpe db. kæde med fisken, anderledes og ikke sædvanligvis din stil :clap: og så er jeg bare foræææææælsket i dit armbånd med den turkisgrønne rose, hvor HAR du dog købt den henne, minder meget om en min mor havde da hun var pure ung.... ;;)
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Becca T
Safir
Safir
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
Tak alle sammen!!
heidik. skrev:Super flotte smykker. :D Jeg er lidt nysgerrig: på billedet med de 3 armbånd med sorte, hvide og brune perler, hvad hedder de brune (både de lyse og de mørke) og
på billedet nedenunder med de lilla armbånd er der nogle lilla perler med noget brunt mønster i, hvad er det for nogle. De er vildt flotte, synes jeg. :D
Hej Heidi, de lyse brune er 'maifanite' (de skulle normalt også modvirker stress :-? ) og de mørke brun, jeg tror det er 'jaspis' men jeg er ikke helt sikker. De lilla (jeg eeeeeelsker dem :D) er 'multicolour sage amethyst'
Nøøøøj B, hvor er de flotte, jeg blev HELT skudt i den der kæmpe db. kæde med fisken, anderledes og ikke sædvanligvis din stil og så er jeg bare foræææææælsket i dit armbånd med den turkisgrønne rose, hvor HAR du dog købt den henne, minder meget om en min mor havde da hun var pure ung....
Hej Linda. Den turkisgrønne rose er koral og jeg har købt den hos goldenlakepearls men de har dem ikke mer :-? Jeg har prøvet at køber mer af dem da de er så flot.
Besvar