I eftermiddag blev jeg ringet op af min store datter på 17 år. Grædende og meget svær at forstå. Den bus hun kørte med hjem fra skole, var blevet påkørt af en varevogn. Pga. hovedpine og smerter i nakken fik hun en krave på og blev kørt til Rønne Sygehus. Udover min datter kom føreren af varevognen og 6 andre unge mennesker fra bussen lettere til skade. Bussen holdt stille, da det skete fordi den lige havde sat en`af. Da varevognen kørte op i bussen bagfra, gav det et ordenligt ryk i bussen og gulvet nede bagi, hvor min datter sad revnede, så de kunne kigge ned på asfalten.
Varevognen blev meget krøllet sammen og bussen er trykket helt ind bagpå. Da jeg kom ind på skadestuen, havde de fået undersøgt min datter, men hun lå stadig på et bræt og måtte ikke rejse sig. Senere fik hun heldigvis lov til at komme hjem, så de næste 2-3 dage skal jeg holde øje med hende. Hun er rystet og har ondt i lænden, og hvis det blir` værre, så skal vi kontakte dem på sygehuset. Heldigvis slap de alle meget billigt. Hvis nogen af jer har set billederne derfra (Bornholmnu.dk) så kan man se, at det kunne være gået meget værre.
lidt rystet....
Redaktør: rumlebumle
Tusind tak skal I ha`.... måske vil nogen synes at det er underligt, at jeg skriver om det her, men min familie og omgangskreds er meget lille, så der er ikke rigtig så mange at snakke med. Derudover er min mand på kursus i Esbjerg, så jeg stod alene med det. Tusind tak fordi I "lytter".
Det var da skrækkeligt det I har været ude for og jeg har læst om ulykken i BT, hold da op der har din datter været meget heldig at der ikke skete mere ,men sikken et chock at få og du skal bare skrive herinde ,for det kan godt hjælpe dig i nuet
Mange kram og hils din datter og sig god bedring

Mange kram og hils din datter og sig god bedring
Gudskelov at der ikke skete mere, selvom det selvf. kan være slemt nok med ondt i lænden og måslke et piskesmæld - hvilket jeg selvf. ikke håber det udarter sig til.....
og vi er jo netop her for at støtte hinanden også, det behøver jo ikke at gå op i perler og smykker det hele.....knuzzer til både dig og din datter.
og vi er jo netop her for at støtte hinanden også, det behøver jo ikke at gå op i perler og smykker det hele.....knuzzer til både dig og din datter.
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Hvor er det sødt af jer.... tusind tak. I dag går det bedre med hendes hoved, men ryg/lænd gør ondt. Hun kan ikke ligge på siden. Jeg har snakket med forsikringsselskabet, og de sender en skadesanmeldelse. Det var min svigerinde der nævnte det, jeg havde slet ikke tænkt på det. Da hun har en børneulykkesforsikring, kan vi få dækket udgifterne til fysioterapi, hvis det skulle blive nødvendigt med behandlinger der. Det er godt, at andre tænker på det, når man ikke lige selv gør.
Jeg vil så gerne sætte søde smilies ind til jer, men jeg kan ikke finde ud af det. Det virker vist ikke. Hvordan gør jeg?
Jeg vil så gerne sætte søde smilies ind til jer, men jeg kan ikke finde ud af det. Det virker vist ikke. Hvordan gør jeg?
Puha sikke da en grim oplevelse..
Godt der ikke skete mere - selvom det kan være slemt nok med ryg og nakke.
Her på Sjælland, har jeg hørt, at arriva/ht dækker fys osv, hvis deres busser har været impliceret i uheld. (min kollega´s datter kørte op i en holdende bus - og selvom det var hendes egen skyld, så dækkede de fys behandlinger)
Måske du skulle kontakte dem også.
Egentlig er det jo føreren af varebilens forsikring der burde dække - også svie og smerte..
Rigtig god bedring til din datter.
Godt der ikke skete mere - selvom det kan være slemt nok med ryg og nakke.
Her på Sjælland, har jeg hørt, at arriva/ht dækker fys osv, hvis deres busser har været impliceret i uheld. (min kollega´s datter kørte op i en holdende bus - og selvom det var hendes egen skyld, så dækkede de fys behandlinger)
Måske du skulle kontakte dem også.
Egentlig er det jo føreren af varebilens forsikring der burde dække - også svie og smerte..
Rigtig god bedring til din datter.
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.