Så... nu er der lidt nyt

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Det er ikke det vilde jeg har fået lavet det sidste stykke tid. Der har været så meget, sommerferie.. sommerhus ferie .. problematiker .. og sygdom har præget billedet, men nu ser der ud til at være styr på det. Så her kommer lidt nyt, beklager hvis der er lidt genudsendelser har lidt billeder fra fornyelig, men også nogle der går lidt længere tilbage ;)

En venindes mor har bestilt halskæder ved mig. Hun har tabt en del kilo så ville fejre det med nogle farverige kæder. Hun bad om en sort/grå, Lilla, jordbunden (grøn og brun) og endelig en rød/orange. Halskæder er ikke det jeg har gjort mest i, men synes det gik okay, men det med at lave asymmetriske kæder uha det lader jeg vist andre om haha..

Den sorte består af sort Agat chips, rund 4/5 mm og 8mm og den store i midten er fra denne måneds bytte bytte sammen med de små runde. Udover det er der Larvikit, lava og Obsidian i kæden
Billede

Den lilla består af jade, ferskvandsperler, krystaller og fossilperler
Billede

Den jordbunden har jeg fundet nogle sjove rudraska frø, Crazy og fancy Jasper, ferskvandsperler, russisk serpentin (staves?), krystaller og nogle gratis træ perler jeg fik fra gurkemeje.
Billede

Den røde er lavet med Karneoler, palmetræ perler (de er helt fantastiske), bambus koral, og nogle træ perler fra Gurkemeje (i gave igen) ;)
Billede

Close up af palmetræperlerne
Billede

En anden halskæde der har lagt lidt da jeg ikke helt er tilfreds med den, men heller ikke lige ved hvad jeg skal stille op med
Billede

Lidt fingerringe:

Billede
Billede
Billede
Billede

Lidt øreringe:

Fra denne måneds bytte bytte
Billede

Og lidt dingel øreringe ;)
Billede
Billede
Billede
Billede

Det var lidt det for denne gang

HOV HOV nej da har glemt lidt

Billede
Billede
Billede
Senest rettet af Diddah man 26. sep 2011 09:27, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Nice sager, kan godt lide dine ringe, og farvesammensætninger.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
brumbear
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Kolding
Måske en blå sten nederst i halskæden i stedet for hjertet?
Hjertet er ellers sødt....
Brugeravatar
brumbear
Rubin
Rubin
Har kun en lille netbook så jeg kan ikke så godt se detaljerne på billederne.
Kunne man måske bruge hjertet til at hænge på en knap, som broche?
Brugeravatar
brumbear
Rubin
Rubin
Kom lige i tanke om at bruge Ctrl-tasten og så scrolle samtidigt såhh....jo det kan man godt bruge hjertet til :))
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Hehe :)

Jamen brocher er jeg ikke glad for eller pat-smykker som vi kalder dem her hjemme, men det fungere ikke så godt i kæden.. tror du har ret.. tænke tænke, må finde på noget :D
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Hold op hvor har du lavet meget og de er smukke og flotte hver for sig :-o dine ringe er de svære at lave :doh: hvordan gør du ? er de syet sammen og hvordan slutter du tråden? :-B :doh:
Billede I LOVE CATS
Pia
Opal
Opal
super Diddah
kæderne øverst er rigtig skønne og deres farver er lækkert afstemte
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
nøøj hvor fine ting du har fët lavet.....heheh, sjovt så har jeg netop lige bestiælt hos Inge, de selvsamme Rudraska frø og de sjove palmetræsperler også....skønt at se dem i "brug" med andre perler...søde ringe!!
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Mange tak alle sammen :D

Lisbeth, det kommer lidt and på ringen, jeg kan lave en vejledning hvis du ønsker det, de er meget hurtige at lave alle sammen og kræver meget lidt, ideelt til perle rester
Besvar