omlægning af liv og bopæl

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Vil lige fortælle her at vi har sat vores hus til salg.
Min mand er jo syg og vi kan ikke længere overkomme vores have og udenomsarealer.
Derfor har vi besluttet at sælge og at vi flytter til Kerteminde.
Nu kan der jo gå en rum tid inden huset bliver solgt, men i samråd med vores søn og svigerdatter flytter vi derover.
De glæder sig ov VI glæder os
Det har været svært at servere den for min mand, men det vigtigste for os er alligevel, at vi flytter, mens vi kan flytte sammen.
Der var ejendomsmægler på i fredags og der kommer en i næste uge, så må vi se, hvilken en der får det til salg, men var godt nok positiv overrasket over den vurdering, som han gav os i fredags.
Det bliver dejligt, hvor vi kan hjælpe hinanden, os og dem på Fyn.
De har slet ikke noget familie derovre, så børnene er så glade, og synes det kun kan gå for langsomt.
Jeg vil nok komme til at lægge nogle af mine perleting her til salg efterhånden, da jeg ikke regner med at få det samme plads til min hobby, men nu må vi se. Desværre magter jeg kun at lægge lidt op af gangen, men så må det vente her hos mig, hvis der er nogen som vil købe noget af det, så porto kan spares. Bare jeg ved jeg kommer af med noget, for jeg har meget. Dette fordi jeg har været gået i stå, fordi dette har fyldt meget i MIG i lang tid. Det har været et stort ønske de sidste par år.
Ja lige lidt fra min hverdag, som lige nu føles både rar og lidt det modsatte.
( kan næsten ikke overskue at skulle pakke det hele sammen )
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Pu ha, ja det er noget af en kamel at sluge. Ønsker jer alt held og lykke med salget og at flytningen kan gå gnidningsfrit.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Eva1950
Opal
Opal
Ja,butler det er rigtig det du skriver (at vi flytter mens vi kan selv) jeg tror også du får lidt mere ro i dig når det hele er på plads,og det skal nok blive godt :ymhug:
Hilsen Eva1950
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jeg er sikker på at I bliver glade for det når flytningen er overstået og I er kommet på plads i jeres nye hjem. ;;)
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Det er en stor beslutning, jeg er sikker på at I bliver glade for jeres ny bopæl. Held og lykke med salg sf huset, håber det går stærkt.
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Hold da op Edith, det er en kæmpe stor beslutning I har taget. Det glæder mig at høre at I trods alt prøver at finde en løsning, der er egnet til jer begge to, så I forhåbentlig fortsat kan få nogle gode år sammen endnu. Kan godt forstå du ikke kan rumme så meget andet lige pt. Jeg ønsker dig/jer alt mulig held og lykke med flytningen og jeres nye liv. :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Becca T
Safir
Safir
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
held og lykke med din beslutning, det kan ikke have været nemt. :ymhug:
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Held og lykke fremover og det er nu man skal gøre det ,så i kan få nogle gode år sammen :ymhug:
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Kære Butler.
Det er helt sikkert den rigtige beslutning. Omend det er et stort skridt.
Men det vigtigste er at I kan gøre det sammen.. Og så er det faktisk en rigtig god måde at få ryddet lidt op i sit liv - at flytte...
Det virker uoverskueligt. Men tag det i små bidder..
Og begynd allerede nu, at få ryddet op i gemmerne... Og få pakket lidt ned.. Så er det ikke så uoverskueligt hvis det hele pludselig skal gå meget stærkt.

Held og lykke med det hele. Jeg er sikker på at det er den rigtige beslutning for Jer...
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Besvar