Kære alle sammen i må meget undskylde at jeg ikke får skrevet i alle fødseldags tråde, men vi har nu en del at lave i butikken så jeg har ikke altid tid til det. Men jeg vil hermed ønske alle som har , har haft og som i den komende tid har fødselsdag. en god dag og håber at i alle må have nogle gode dage.
Her hos mig går dagene nu slag i slag og det er jo sådan det skal være på en ferie ø.
God sommer til alle
Knus fr Fue
Undskyld
Redaktør: rumlebumle
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Jeg tror ikke du behøver undskylde. Rigtig mange af dem der bliver sagt tillykke til, fornemmer jeg, ikke er aktive medlemmer af vores fora. Jeg får af den grund heller ikke sagt tillykke til dem alle. Det er selvfølgelig min fejl, men måske også et råb om at de godt lige må sige pip indimellem.. 
Jeg er helt enig med Lotte. Ingen behøver at undskylde...
Det er heller ikke hver dag jeg er på forum - og får derfor heller ikke sagt tillykke til alle..
Når folk har fødselsdag - går jeg gerne ind på brugernavnet og ser om personen har været aktiv - og har de ikke det - så lykønsker jeg ikke.
Det er heller ikke hver dag jeg er på forum - og får derfor heller ikke sagt tillykke til alle..
Når folk har fødselsdag - går jeg gerne ind på brugernavnet og ser om personen har været aktiv - og har de ikke det - så lykønsker jeg ikke.
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Ingen behøver undskylde noget .... jeg er også biiip dårlig til at skrive tillykke. Som oftest når jeg er her, logger jeg ikke engang på .... but I am here ... big brother is wachtning over You ....
Men synes det er dejligt at du har meget at lave ..... kan kun betyde omsætning
Men synes det er dejligt at du har meget at lave ..... kan kun betyde omsætning
Mvh
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem