Lidt nyt

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Hejsa, har været noget sløv i et stykke tid.

Men har lavet lidt.

Her er noget af det.

En wirewrap
Billede
Billede

en fugle rede, eller rettere ildøgleæg i kobberrede, betroet til bæreren af ildøgle dronningen.
Ildøgler lægger deres æg i varmt sand, tæt ved havet, de lever af små fisk. De er flok dyr der ligner drager i mini størrelse ca. en armslængde når de er fuldvoksne.
Disse æg er tomme, derfor måtte jeg få dem, ellers ville de have smukke, grønne, brune, bronze eller guld farver som ville fortælle hvilken slags ildølge der var i. Ligesom drageæg. (insp. anne mccafry - indølgernes sang. fantasy bog)
Billede
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Fint wirewrap, men den første fortjener enten en kobberkæde eller et lillafarvet bånd (synes jeg)
Reden er rigtig fin, men jeg kunne godt have set nogle grønne eller lilla stenperler til at spille op imod kobberet (igen bare min mening, håber det er ok - du har jo ikke sat det under : ærlige mening)
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Lise Sonne skrev:Fint wirewrap, men den første fortjener enten en kobberkæde eller et lillafarvet bånd (synes jeg)
Reden er rigtig fin, men jeg kunne godt have set nogle grønne eller lilla stenperler til at spille op imod kobberet (igen bare min mening, håber det er ok - du har jo ikke sat det under : ærlige mening)

Selvfølgelig er det ok, konstruktiv kritik er godt!

Reden skulle faktisk have været lavet i andre farver. Var ude ved min mor og havde kun disse perler i kurven, også skulle hun ud og køre. Sara sov til middag så var alene hjemme i huset da jeg så lisbeths rede havde fået et youtube link, så skulle det prøves selv om perlerne ikke var de helt rigtige.

Den første overvejer jeg også kæde til, men har kun nogle jeg synes bliver alt for grove og dem jeg fik fra RH var altså alt alt for "chunky" var bla. 3 mm brede! og næsten en cm pr led i kæden.
Men kan være je kan finde et lilla bånd i en af mors gamle sy kasser. (når det er til mig selv er det jo ok let at skifte ud. Men det lyse chiffon ser nu godt ud mod den solbrændte hud jeg er ved at have mig.
Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
Flotte ting du har lavet .... god kritik Lise giver.
Laver man wirerap efter en "skabelon" ... ?
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Jeg laver wirewrappen lidt efter hovedet, den føste er efter en vejledning, som man kan købe. man får alt at vide med hvordan man laver buk og buer bedst muligt.

Den anden er lave fuldstændigt free hand. et par forsøg på at få den rigtige størrelse også lidt "forsøg" for at få den til at sidde godt på stenen.
Becca T
Safir
Safir
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
Flotte smykker!! Kan især li' den wirewrap. Jeg synes den hvide bånd passer godt til vedhænget, den er dejlig neutral og frisk, passer til sommer!! Og det ser ud til at være lidt gennemsigtig, så måske ligner det som det flyde rund om halsen (giver det mening???)

:D :D :D
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Som jeg har skrevet før, kan man VIRKELIG se en udvikling hos dig. Det er meget meget flot. :clap:
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Hvor er du bare blevet god til wirewrap. Jeg ville nok sætte en kobberkæde i den øverste. Du kan jo selv skære dine øskner og samle kæden, så den kommer til at se ud som du vil ha den. :clap: :clap:
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Besvar