et læs spænder herunder en Camilla-wrap og lidt andet

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Pia
Opal
Opal
så blev det tid for det 1. wrap a la Camilla.
Tak for opmuntringen Kallie og Lisbeth
som jeg fornemmer det, så er der gode muligheder i teknikken, nu hvor jeg ikke kan/gider at lodde. fordelen er tilsyneladende at spændet, i dette tilfælde, bliver lettere, fordi jeg ikke absolut skal flette trådene ind i hinanden for at give smykket spænding og stabilitet (altså i metallet) den er sat sammen af to krummelurer. den er lavet af 1,5mm og 0.8mm er brugt til wrap. 1,5 tråden er coated. det blev helt tydeligt, da små flager gled af tråden, da den kom under tangens næb. ikke mere coated til mig.
Billede
og lige en ring, så stor som en svedske!
Billede
Billede
her er så nogle STORE messing spænder lavet med min egen ''flette-ind-i'' teknik. det er 2mm messing og det er stabilt og ikke helt nemt at bøje, her var jeg glad for min crimpbead tang.
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Kan slet ikke se noget "ala Camilla" her... Det er da fuldstændig dit eget design. Hvordan holder spænderne i håret?? Har aldrig lavet spænder af flere sammensatte dele. Det ser rigtig flot ud, ville gerne se et billed af dem i brug :-D
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Hold da op Pia hvor er det flot og i dette tilfælde ville jeg ønske jeg var langhåret:-o hvad str tråd har du brugt til ringen den er utrolig smuk :x-
Billede I LOVE CATS
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Dine spænder er simpelthen vidunderlige.. Meget meget flotte. :clap:
Pia
Opal
Opal
Tak begge
Camilla, hvis det ikke var for dine sammenføjninger af swirls, så var det første spænde aldrig blevet til, for slet ikke at nævne kobber - for heller ikke at nævne snirkler - du er og bliver banebrydende i dk-sammenhæng - som jeg ser det.

måske jeg kan mobilisere en model - de fungerer fint i håret med et tilhørende spyd, som vist er med på nogle af billederne

Lisbeth- det er en 12 gauge aluminiums tråd fra fmg- men de kalder den aluminum, af en eller anden herrens årsag
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Er bare super flot, og glæder mig til mit hår vokser ud igen, er efterhånden pænt meget uvener med kort pageklip og forbandet pandehår, ser sejt ud. Men min pande KOGER, og når jeg skal "bestille noget, er det altid i vejen elastikker kan ikke hårbøjler og bånd fungerer ikke ordenligt. Så skal jeg have lavet et sådant spænde til mig selv.
Er virkelig flot og du er god til dine teknikker. :ymhug:
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Bestemt 100% a la Pia :-bd :ymapplause:

Kunne godt finde på at smide en hårnål a la dine i "garnet".... men mon messing forsvinder for meget i blonde toner?
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Pia
Opal
Opal
det er netop i den slags garn messing hører hjemme, synes jeg
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Fordi jeg keder mig :P

Billede
Billede

Altid godt med lidt halvnøgen Kallie efter 21 sådan en kedelig mandag haha :P
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Pia
Opal
Opal
med den farve kan du bære alle metaller - måske jeg skulle få mig en krøllet manke?
Billede LOKE'S GHOST
Besvar