Første forsøg....
Redaktør: rumlebumle
- Faster Fis
- Perle

på wirewrap. Jeg håber sandelig at øvelse gør mester

Det plejer de kloge hoveder jo at sige....og synes nu det er et godt 1 forsøg, slet ikke så slemt som du sikkert synes det er... 
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Er da lækkert første forsøg. synes din cirkel er blevet god og ser ret fast ud.
og din stamme og rødder er også rigtig gode, især ved stammen da den er fast og uden huller.
og kan god li dine malakit blade.
og din stamme og rødder er også rigtig gode, især ved stammen da den er fast og uden huller.
og kan god li dine malakit blade.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Når du sætter perler på til blade, så tag din tynde tråd, vikle 2-3 halve gange rundt, del trådene så du har 2 tråde og sæt 2 perler på den ene tråd og 3 perler på den anden tråd og sno dem så sammen igen. Så får du et pænere træ-krone. Du kan se en rigtig god opskrift her:
http://www.youtube.com/watch?v=tbFkUmq8XsM
Det er rigtig godt når man sætter sig foran computeren og lave den. Så kan man trykke på pause og spole lidt tilbage hvis man har behov for det.
http://www.youtube.com/watch?v=tbFkUmq8XsM
Det er rigtig godt når man sætter sig foran computeren og lave den. Så kan man trykke på pause og spole lidt tilbage hvis man har behov for det.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Du er da rigtig godt på vej! 2 forsøg mere så er det helt perfekt
- Faster Fis
- Perle

Dejligt med konstruktiv respons.
Jeg har kigget et par gange på en tutorial på youtube, og ifølge den startet forkert, nemlig ved rødderne. Jeg prøver fra trætoppen med den næste.
Jeg har kigget et par gange på en tutorial på youtube, og ifølge den startet forkert, nemlig ved rødderne. Jeg prøver fra trætoppen med den næste.
-
Charlottes
- Opal

Ja hun starter netop ved trætoppen. Det er jo også den man bruger mest tid på at få til at se pæn ud da den ligesom er størstedelen af "blikfanget" i designet.
Bare husk ikke at sno for mange gange med den tynde tråd når du starter. Kun 2-3 halve omgange for ellers tager det for meget plads fra trætoppen (den fejl lavede jeg nemlig på mit første, det kan dog stadig bruges (jeg har det på idag)). Jeg glæder mig til at se dit næste forsøg. 
- Faster Fis
- Perle

Der er vist nogle ting, der skal justeres. Såsom at vikle wiren tættere på rammen
-
Charlottes
- Opal

Jeg kan ikke forstå at det ser ud som det gør? Vil du gerne have at det skal se ud som hende der viser hvordan man laver dem på youtube? For så tror jeg at du laver diameteren på ringen alt for stor. Det er ligesom at træet ikke fylder nok i deignet.