Jeg har delt mig ud på to arbejdsborde, det ene til wire wrapping og det andet til metal arbejde...

Her ses wire wrapping bordet... Er især glad for min opslagstavle hvor jeg har sat gode skitser op, det er en god inspiration sys jeg...

Her er det metal arbejdsbordet hvor der kan loddes, saves og lignende...

Min uundværlige reoler fyldt med fimo tingene min smykkebøger og andre ting der ikke er plads til på arbejdsbordet...

Så er jeg ret glad for mine billeder, mor har nemlig været ved at lave et nyt logo til mig, hvor hun har tegnet en fe der holder et af mine smykker. Jeg har fået lov at få skitserne, så de nu pryder min væg i arbejdsrummet

I skal ikke snydes for billeder af perlesamlingen... Viser kun mine wire wrapping perler, ellers fylder det vist for meget. Her ses mine store vedhængs perler...

Jeg deler altid perlerne ind efter farver, det inspirer mig simpelthen mere

Tilsidst lige et billed af et ret smart redskab, nemlig mine nye perlemåtte. Det mindre lidt om sådan noget slim børn leger med, men det er smart for perlerne klistre sig fast til det og render ikke rundt over det hele, men de får heller ikke klistret på sig... Så super opfindelse der kan købes hos beadalon.com