Jeg synes vi trænger til lidt liv herinde, så jeg efterspørger præmier til en konkurrence... Det behøver ikke være smykkerelateret alt hvad du kan komme på kan bruges...
Skriv her i tråden hvis I har noget i vil donere...
Præmier til konkurrencer!!!
Redaktør: rumlebumle
2 pakker a 5 valgfrie kort fra min hjemmeside....
Der er altid for meget at prøve, og alt for lidt tid....
http://www.123hjemmeside.dk/Design-by-mini
http://www.123hjemmeside.dk/Design-by-mini
Jeg skal også nok finde noget, hvis du starter en konkurrence. 
Ok super
Jeg går lige i tænkeboks og så starter jeg noget op 
Er der nogen der har tænkt at spørge eks. Ravstedhus om de kunne tænke sig at være sponsor på sådan et projekt?
Jeg er kasserer i en lille lokal trylleklub og har skaffet mange sponsorting fra de tryllepusherer der er i landet.
Det lyder da spændende med en konkurrence, jeg er desværre ikke med til noget sådan i nu, men det kommer bare pas på
Venlig hilsen
Ivan
Jeg er kasserer i en lille lokal trylleklub og har skaffet mange sponsorting fra de tryllepusherer der er i landet.
Det lyder da spændende med en konkurrence, jeg er desværre ikke med til noget sådan i nu, men det kommer bare pas på
Venlig hilsen
Ivan

Venlig hilsen
Ivan
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Jeg vil godt sponsorere en præmie, 2 glas perle blandinger (en første og en anden præmie, eller 2 og 3 præmie). Min mand kunne godt tænke sig at se hvordan vil ville lave noget bestemt.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Super, kan du ikke bare starte næste månedskonkurrence så?Susanne i nord skrev:Jeg vil godt sponsorere en præmie, 2 glas perle blandinger (en første og en anden præmie, eller 2 og 3 præmie). Min mand kunne godt tænke sig at se hvordan vil ville lave noget bestemt.
Vi har haft præmier fra forskellige forretninger, har dog ikke spurgt RHIvan skrev:Er der nogen der har tænkt at spørge eks. Ravstedhus om de kunne tænke sig at være sponsor på sådan et projekt?
Det lyder da spændende med en konkurrence, jeg er desværre ikke med til noget sådan i nu, men det kommer bare pas på![]()
Venlig hilsen
Ivan
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Ok gør jeg så, og hvis jeg skulle glemme så prik lige til mig ;-)Danagonia skrev:Super, kan du ikke bare starte næste månedskonkurrence så?Susanne i nord skrev:Jeg vil godt sponsorere en præmie, 2 glas perle blandinger (en første og en anden præmie, eller 2 og 3 præmie). Min mand kunne godt tænke sig at se hvordan vil ville lave noget bestemt.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Skal jeg nok ;-)Susanne i nord skrev:Ok gør jeg så, og hvis jeg skulle glemme så prik lige til mig ;-)Danagonia skrev:Super, kan du ikke bare starte næste månedskonkurrence så?Susanne i nord skrev:Jeg vil godt sponsorere en præmie, 2 glas perle blandinger (en første og en anden præmie, eller 2 og 3 præmie). Min mand kunne godt tænke sig at se hvordan vil ville lave noget bestemt.