Hvad med jer Piger er der andre der går til Zumba herinde
Zumba
Redaktør: rumlebumle
Jeg har været til Zumba for 1 gang idag og hold da helt op hvor pulsen kom i vejret og jeg har fundet ud af at jeg skal have købt en sports bh
for det hele hoppede rundt og dinglede i den grad
,men sikke en motion man får og sveden rendte ned af alle dellerne,så det var hjem ibad ,men hvor var det bare dejligt at få rørt sig.
HAHAHA den var godlisbeth skrev:jeg har fundet ud af at jeg skal have købt en sports bhfor det hele hoppede rundt og dinglede i den grad
![]()
Jeg har tid tænkt om at begynde med Zumba da det lyder interesant og mange siger at det er så sjovt... så måske begynder jeg snart
godt du har fundet noget du kan lide Lisbeth. jeg er fristet, for det skulle jo være en fed måde at røre sig på. mit problem er, at jeg ikke har nemt ved bare at kopiere lærerens bevægelser, ikke fordi jeg ikke vil, men det kræver for meget af mig. det sjove forsvinder , når der skal for meget anstrengelse til
desværre
LOKE'S GHOSTHa ha Lisbeth - må have været et pragtfuldt syn...
Jeg ville rigtig gerne gå til det - men det dårlige knæ kan sku nok ikke klare det.. Rigtig mange af mine veninder går til det - og er vildt glade for det.. Det er super motion..
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Ja det er nok nødvendigt med en sportsbh, men lisbeth jeg troede du fik motion nok ved linedance. Jeg ville gerne starte på zumba, men tror ikke mine lunger kan klare det desværre. Må nøjes med at gå ture med hundene.
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Ja det et er bare så sjovt og ja jeg går også til Linedans
så jeg håber jeg får tabt mig lidt inden sommeren kommer .Men jeg har også problemer med at koodinere venstre side , for det går lidt hurtigt ,men hold op hvor vi griner og så bliver rynkerne også glattet ud 
DET kan jeg godt forstå Lisbeth, det er herrefedt!!
jeg har jo tidligere gået til mavedans og synes jeg ville prøve noget andet, så sidste år lokkede jeg et par veninder med til et par prøvetimer til Zumba for at se hvor det var bedst og priser...for det er edderm......dyrt!!
Min ene veninde var allerede meldt ind i Fitness world og kunne fortælle at de havde noget der hed latinmix som skulle være noget ala zumba....
Hun prøvede det og så meldte jeg mig ind - jeg synes det er fedt, men har fundet noget der kaldes retromix og DET er fanem sjovt!!
Så vi kombinerer det lidt og har efterhånden prøvet lidt af hvert.
Det er fuldstændig som man stod og dansede i 70-80'erne....når man havde fået en tår over tørsten....hehehhe, det her er jo så bare uden alkoholen og det er bare sjovt.
Det er ikke særligt svært og de fleste af os "lidt gamle i gårde" vi kan sagtens genkende trinene....for dem har vi selv brugt .....så det kommer hurtig ind på huskeren.
idag skal jeg prøve noget helt andet, nemlig Funk, det har jeg ikke danset siden jeg var 18-21 år.....så deeeeet....
men sveden kommer og jeg ligner altid en tomat i hovedet - men at finde noget der er så sjovt og vide du står og forbrænder kalorier samtidig...det er for fedt!!
men se selv.....her er lidt af en lille forsmag på hvad typer man kan danse...
http://www.fitnessworld.dk/?1;dansehold
og skal lige sige vi fandt da ud af at Helsekompagniet var super godt med zumba - men prisen og så selvf. at jeg kan vælge forskellige former af dans, træne frit og lige så mange gange jeg orker for FW prisen kontra den anden,,,,,,tja, så var det ikke svært at vælge.
jeg har jo tidligere gået til mavedans og synes jeg ville prøve noget andet, så sidste år lokkede jeg et par veninder med til et par prøvetimer til Zumba for at se hvor det var bedst og priser...for det er edderm......dyrt!!
Min ene veninde var allerede meldt ind i Fitness world og kunne fortælle at de havde noget der hed latinmix som skulle være noget ala zumba....
Hun prøvede det og så meldte jeg mig ind - jeg synes det er fedt, men har fundet noget der kaldes retromix og DET er fanem sjovt!!
Så vi kombinerer det lidt og har efterhånden prøvet lidt af hvert.
Det er fuldstændig som man stod og dansede i 70-80'erne....når man havde fået en tår over tørsten....hehehhe, det her er jo så bare uden alkoholen og det er bare sjovt.
Det er ikke særligt svært og de fleste af os "lidt gamle i gårde" vi kan sagtens genkende trinene....for dem har vi selv brugt .....så det kommer hurtig ind på huskeren.
idag skal jeg prøve noget helt andet, nemlig Funk, det har jeg ikke danset siden jeg var 18-21 år.....så deeeeet....
men sveden kommer og jeg ligner altid en tomat i hovedet - men at finde noget der er så sjovt og vide du står og forbrænder kalorier samtidig...det er for fedt!!
men se selv.....her er lidt af en lille forsmag på hvad typer man kan danse...
http://www.fitnessworld.dk/?1;dansehold
og skal lige sige vi fandt da ud af at Helsekompagniet var super godt med zumba - men prisen og så selvf. at jeg kan vælge forskellige former af dans, træne frit og lige så mange gange jeg orker for FW prisen kontra den anden,,,,,,tja, så var det ikke svært at vælge.
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Mace er det cder hvor man også kan se hvad man skal gøre??? Og hvor har du købt dem???
Mød hver ny dag med et smil
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Er også fristed af Zumba.... dog trækker haven mere lige nu, men til efteråret SÅ......