Jeg har ikke været

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Jeg har ikke været så aktiv med at lave smykker, har heller ikke haft overskud til at få lavet noget af byt-byt i denne omgang, men håber det bliver bedre.

Har været gennem en masse undersøgelser og samtaler pga min pensionsansøgning, har desvære fået at vide jeg har en langsom fremskreden led og slid gigt i desværre i ankler, knæ, albuer, skuldre og desværre også i mine hænder og fingre. Så det er bare om at holde det hele igang.

Har også fået konstanteret lungesygdommen Kol.

Men mon ikke jeg så er berettiget til pension, når det ikke kun det er det psykiske som fejler noget. :-s :-s
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
øv for den da......jamen sådan noget tager som regel tid....desværre - men håber du får lysten og kræfterne igen til at få lavet nogle smykker..... :ymhug:
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Hej anna-edith øv da for dig, men jeg håber at du finder ud af at få dit liv til at henge sammen, desvære hved jeg at det ikke er mogen helbredelse for nogne af dine problemer, da jeg også selv har slidgigt i min krop, og du har rat i at det ikke nytter noget med ikke at lave noget, men du skal finde ud af hvad du kan og hvad der gør dig glad og så bruge din tid på det.
mange tanker og knuser her fra Fur
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
det er kedeligt at høre og jeg håber at du kan få din pension hurtigt og at du kan komme til at lave dine flotte smykker igen når du er kommet til kræfter og jeg ønsker dig god bedring og pas på dig selv og mange kram herfra :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Billede I LOVE CATS
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Hej Anne Edith
det gør mig ondt at høre. Det er aldrig sjovt at få sådan en besked, men det må alligevel være lidt godt at få diagnose på det.
Nu håber jeg bare systemet vil få dig hurtigt igennem en pensionsag, så du kan slappe af og ikke skal kæmpe dig igennem alt for lang sagsbehandling med dem
Store knus her fra mig.
Har du lyst skriver du bare en pb.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Sikke noget skidt. Det kan være at du skal droppe at søge førtidspension på det psykiske for sålænge de kan finde noget du evt kan blive rask med (og som du stadig er i behandling for), så kan de sige nej til at give dig pensionen (det ved jeg fra min mors sag). Men jeg håber du finder ud af det. :ymhug:
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Min mor har fået førtidspension pga. destruktiv slidgigt i fingrene. Så skulle jo kunne lade sig gøre. (Skal siges hendes er meget udpræget, og hun ikke kan passe nogle former for arbejde.)

og det er hun meget glad for.

Ønsker dig god bedring, (og at gigten ikke er alt for slem).
Og nyd at komme rundt så længe du kan det, hvis du vil rejse eller opleve noget særligt så gør det nu. Som jeg hører mange sige der er ikke meget sjovt ved at have sparet hele livet også ikke kunne bruge sine penge fordi man ikke længere kan det man vil.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Tak for jeres omsorg. Charlotte min psykiske tilstand kan ikke behandles mere end den blir, og eksperterne siger den er blevet stationær og der ikke er flere behandlingsmuligheder for den bliver bedre.

Susanne slidgigten er slem, skal ind imellem bevæge mig rundt med krykker. Ledegigten er heldigvis ikke helt så slemt endnu så jeg skal bare lave flere smykke for at holde fingerne i gang og smidig, og smykkefremstilling er en godt øvelse for at holde finmotorikken i gang.

Nu har jeg fået sat diagnose på det har lettet lidt. Og kommunes læge mener også jeg skal ha pension, men sagen skal jo lige behandles.

:-D :-D
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
pias
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Dragør
Hej Anna-adith.
Alt muligt held og lykke med det. Jeg har jo været hele turen igennem, og jeg tror både jeg ved hvad man skal gøre, og allermest, hvad man ikke skal gøre.
Spørg hvis der er noget du vil vide, eller ring hvis det er det du har brug for.
De bedste ønsker. :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Carpe diem!
Mkh. PIa
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Hej Anna-Edith..

Jeg håber du får din pension igennem snart - så det giver ro på dig og dit liv.
Og så kan du koncentrere dig om de ting, der gør dig glad. :D
Mange positive tanker herfra... :ymhug:
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Besvar