NEJ
Jeg er stille
Redaktør: rumlebumle
Fordi jeg har været sur....
NEJ
Jeg er bare i praktik for tiden, og det har taget al min tid. Samtidigt med er vi flyttet ind i det nye hus, og her skal jo males og gøres ved, så lige nu er alle mine smykke ting pakket i kasser, og jeg har simpelthen ikke kunnet lave smykker de sidste to uger
Jeg har abstinenser og koldsved, men håber på, at jeg om ca. 3 uger er klar med et funklende nyt kæmpe stort arbejdsrum og så skal jeg smykkerere igen 
NEJ
øv øv....men det koster måske i kræfter og tid nu, men men men....tænk bare når du kan sidde og smykkere hele natten lang når det hele er førdigt
.....du kan jo tage sådan en perlemaratons weeknd, låst inde på DIT værelse, adgang forbudt, medmindre man er en perle....hihihi 
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
uh ha, men der er så stor en tilfredshed når man har gjort huset klart til at flytte ind i.
Så kan man bare sidde og nyde at man har gjort det godt.
Glæder mig til du bliver mindre stille igen. og håber du også nyder din praktik
Så kan man bare sidde og nyde at man har gjort det godt.
Glæder mig til du bliver mindre stille igen. og håber du også nyder din praktik
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Det tænker jeg skam på hele tiden, men det gør det endnu værreLinda skrev:øv øv....men det koster måske i kræfter og tid nu, men men men....tænk bare når du kan sidde og smykkere hele natten lang når det hele er førdigt.....du kan jo tage sådan en perlemaratons weeknd, låst inde på DIT værelse, adgang forbudt, medmindre man er en perle....hihihi
Det gør jeg tilgengæld... Det er skønt at være i praktikSusanne i nord skrev:og håber du også nyder din praktik
Så får du enu mere lyst til at lave noget når du nu ikke kan og det kan være at der kommer noget enu mere unikt ud af din pause .
god arbejdes lyst med huset.
god arbejdes lyst med huset.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Jeg håber at du viser os nogle billeder af dit nye værksted, når du kommer så langt.
Ja, du må da virklig ha de slemmeste abstinenser, men så er det godt at du har så meget
andet at gøre.
Der er altid så meget når man flytter, men jeg kunne forestille mig at du nok på en eller anden
snu måde alligevel får lavet dig en foreløbig smykkekrog,
hvis du bliver for utålmodig
Tillykke med huset forøvrigt, det må være dejligt for jer
Ja, du må da virklig ha de slemmeste abstinenser, men så er det godt at du har så meget
andet at gøre.
Der er altid så meget når man flytter, men jeg kunne forestille mig at du nok på en eller anden
snu måde alligevel får lavet dig en foreløbig smykkekrog,
hvis du bliver for utålmodig
Tillykke med huset forøvrigt, det må være dejligt for jer