Min dejlige veninde( som jeg havde skrevet lidt om under Maces indlæg om hendes triste dag) som var meget syg , er desværre gået bort idag Onsdag. Jeg talte sidste gang med hende lige før jul ,hvor jeg besøgte hende og vi havde nogle dejlige timer sammen ,men et par dage efter fik hun et tilbagefald og blev hentet i et bælte køretøj i snestormen for ambulancen kunne ikke komme frem og det var sidste gang hun var hjemme hos sig selv.Hun ville desværre ikke have besøg på hospitalet ,for der var ingen der måtte se hende sådan som hun havde det .Hendes datter er hernede fra KBH og har kørt frem og tilbage hele tiden og indimellem passer vi hendes dejlige katte.Vi har talt meget datteren og prøver og trøste hende så godt vi kan ,men som hun siger så er der så meget hun skal tage stilling til bl.a med huset om hun selv skal flytte herned eller om det skal sælges og jeg syntes det er så svært at råde hende til hvad hun skal gøre.Imorgen skal vi fodre og passe kattene igen for der skal datteren igen til KBH og det har vi sagt at det vil vi meget gerne så længe hun vil have det.Men det bliver meget mærkeligt at være i huset efter hun er gået bort.Jeg er helt ude af den på nuværende tidspunkt og kan slet ikke sove ,så jeg tænkte det kunne hjælpe at skrive lidt ned i dette indlæg.
Jeg savner hende så meget og så tænker jeg på at hun ikke lider mere og godt at hendes datter var hos hende tilsidst.
Trist dag for mig idag
Redaktør: rumlebumle
Uha hvor trist. Og sikke alle de beslutninger datteren skal tage... det gør det jo heller ikke nemmere for dig at få det på afstand når du er i huset ved kattene og skal trøste datteren.
har i mulighed for at beholde kattene eller hvordan?
jeg ønsker dig en rolig nat så du er udhvilet i morgen-det hjælper godt på psyken at få sovet ordentligt ikke mindst når man har "krise" at bearbejde.
Stort kram din vej.
har i mulighed for at beholde kattene eller hvordan?
jeg ønsker dig en rolig nat så du er udhvilet i morgen-det hjælper godt på psyken at få sovet ordentligt ikke mindst når man har "krise" at bearbejde.
Stort kram din vej.
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Man ska' ik' gå ned på grej!
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Åh for pokker Lisbeth. Det gør mig utrolig ondt at høre. Jeg kan slet ikke forestille mig at stå i en sådan situation. Det må være rædselsfuldt. Flot at du gider at dele det med os andre. Lige nu er der rigtig mange ting at skulle forholde sig til, men jeg håber med tiden, at I får mulighed for at deles om de skønne minder I har om din veninde. Ring hvis det er nødvendigt, jeg lytter gerne.. Mange kram og tanker til jer og ikke mindst hendes efterladte familie.v

- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Hej Lisbet. Det gør mig ondt at høre din dejlige veninde er gået bort. Men nu er hun befriet for smerter og lang tid i sengen hvor det bare ville blive værre og værre. Godt I er der for hendes datter.
Ja det bliver en hård tid for Jer alle, men har du behov for at snakke ringer du bare.
Sender Jer alle mange tanker og kram.

Ja det bliver en hård tid for Jer alle, men har du behov for at snakke ringer du bare.
Sender Jer alle mange tanker og kram.
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
fy for den da Lisbeth, men hvor er det godt at du nåede at have sådan en dejlig dag med hende - men det er altid svært at komme i hjemmet og vide at hun ikke ER mere.....dejligt at i kan være der for hendes datter og selvf. for kattene ikke mindst.... stort kram til dig 
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Kære Lisbeth.. Det er jeg ked af at høre..
Men hold fast i de gode og dejlige stunder... Og tænk på, at hun har fået fred, og ikke skal have smerter mere..
Det er bare så hårdt at miste... Og måske især til den frygtelige sygdom... Som bare gør en mere og mere syg..
Mange positive tanker til dig...

Men hold fast i de gode og dejlige stunder... Og tænk på, at hun har fået fred, og ikke skal have smerter mere..
Det er bare så hårdt at miste... Og måske især til den frygtelige sygdom... Som bare gør en mere og mere syg..
Mange positive tanker til dig...
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Det er virkelig trist at høre - det er hårdt at skulle igennem. Hvor er det stort og godt, I kan være der for datteren. Kæmpe kæmpe knus og mange tanker til dig.
Ord er ikke andet end bobler på vand men gerninger dråber af guld.
Kæmpeknus fra mig også, men jeg skriver lige en pb til dig senere. Lige nu står jeg og skal til et møde.
Knus knus
Knus knus
Det er rigtig svært at miste. Godt at I støtter datteren, det har hun helt sikkert brug for. Håber din veninde er kommet et bedre sted hen.