Jeg syntes lige jeg vil vise nogle af mine strømpe nisser som jeg er total vild med
Her er en lille strømpe nisse baby og de 2 nisser til venstre er 125 år som jeg har arvet
Jeg samler også på trip trap nisserne og får den nye som kommer hver jul af fam.
Nu gik der kuk i str. igen
Hvor er de bare dejlig at se på
er det nogle du selv har lavet ?
jaja jeg så godt at 2 af dine nisser var 125år
men helt utroligt at de er så velbevaret men man værner jo om de gamle ting
og kan godt forstå du er vild med dine strømpenisser
Men hvor det giver julehygge,
er også igang med julepynten alt har jo faste pladser
Tak men Eva jeg har ikke selv lavet dem, men jeg vil så gerne lære det, men døgnet har desværre kun 24t og huset er fyldt med 8 flyttekasser som jeg er ved at pakke ud ,for her i huset har alle nisserne nemlig også faste pladser og idag er det 1.advent så nu er der nisser på husmuren og lys i haven og det ser bare så dejligt ud JEG ELSKER JULEN
Ja nisser er dejlige i alle afskygninger, og du må godt nok have mang der skal sættes på plads. Jeg har ikke rat mange og vi har heller ikke plads i privaten til rat meget pynt . jeg gør ikke så meget ud af at pynte op men lidt kommer det da fram .Dog er jeg ikke begynt enu inde hos os selv da det skulle være færdig i butikken til i går da vi havde Jul på Fur . og da hvde vi en dejlig dag. med butikken fylt op af glade mennesker . Det er en tratisiouen at den første søndag i advent så har alle butikker open og folk tager så på tur runt og til slut slutter de med at tænde lyset på juletræet nede på havnen.
Det er nogle flotte nisser du har Lisbeth. Og jeg kendte godt den slags nisser som du åbenbart kalder strømpenisser. Jeg havde bare ikke hørt det navn om dem før. Men sikke mange du har. Får du ikke Rudi til at tage nogle billeder af jeres hjem når I har pyntet helt op? Det kunne være sjovt at se hvordan 8 flyttekasser med julepynt ser ud når de er sat op.