julemarked

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Igår var jeg på mit 1 julemarked og ose og det var på en meget gammel gård lang ude på landet og der gik et par timer med julehygge og kaffe og hjemmelavede æbleskiver det rene gufffffff.Jeg fik også lige talt med ejeren og fik den gamle opskrift på æbleskiverne.Der var ligesom at komme ind i en rigtig slægtsgård med gl kaner,kælke og træski osv.jeg fik som sædvanlig købt nogle gl. nisser og julepynt og her er lidt julebilleder.Vi skal på flere julemarkeder det plejer vi altid og det er så hyggeligt især her på landet og jeg syntes jeg så en nisse gemme sig bag den ene stalddør :x-
Billede
Billede
Billede
Billederne er taget på mobilen så de er ikke så gode
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Waouw... Det kalder jeg julemarked.. Det ser super hyggeligt ud... Kan godt forstå du elsker at tage rundt til hyggemarkederne.. :)-
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Hvor ser det hyggeligt ud. Elsker jo også nisser og andet skovfolke.
Her er den første lille skovfolk set. Han kom løbende ind i vores lille udhus, hvor de plejer at samles hver vinter. Endnu er der jo ikke så koldt, så de er lidt senere på den en andre år.
Feerne dansede lidt i solen her i eftermiddags, inden vi drog til Rosenholm slot til stor rundvisning med afsluttende kaffe med lagkage, som blev indtaget i Riddersalen.
Faktisk en dejlig dag, da der var både feer her hjemme og spøgelser på slottet.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Lisbeth! Nu begynder du ikke også at tro at du ser nisser irl vel??? For så får jeg dig altså indlagt!!! (det er ikke en trussel men et løfte) :p

Det ser hyggeligt ud på billederne men der er altså lidt for mange nisser efter min smag (ja jeg ved godt de er til salg men alligevel). :)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Er du vimmer alle de nisser!! (jeg er mere til trolde..engle og kugler ikke mindst).......Har dog et par stykker min mor har malet og de skal da være fremme...;-)

Er det i midten hængt op på en stor trolde gren eller hvad??
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Vase ja de havde flere kæmpe store troldegrene hængene ialle rummene og der var 5 store rum delt op i farver og ja jeg er også vild med trolde og Charlotte jeg skal ikke indlægges for man går i barndom i dec. :naughty: :))
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Charlotte vi er da mange som elsker og tror på nisser især i dec. hehe :D :D det er som lisbeth siger i dec går mange af os i barndom. Så skulle du se mit hjem i dec det er fyldt med nisser. HAHA
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Det er ikke december endnu!!! :p :))
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Har lige fået en ny julenisse i dag. En dejlig Trip Trap Nisse som er en væltepeter.
Jeg har nemlig holdt tøsefødselsdag og fik så mange dejlige gaver.
Bl.a. skal jeg have 2 x thaimassage. Det er da forkælelse ikke??
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Total lækkert Edith :-D
Billede I LOVE CATS
Besvar