Igår var jeg på mit 1 julemarked og ose og det var på en meget gammel gård lang ude på landet og der gik et par timer med julehygge og kaffe og hjemmelavede æbleskiver det rene gufffffff.Jeg fik også lige talt med ejeren og fik den gamle opskrift på æbleskiverne.Der var ligesom at komme ind i en rigtig slægtsgård med gl kaner,kælke og træski osv.jeg fik som sædvanlig købt nogle gl. nisser og julepynt og her er lidt julebilleder.Vi skal på flere julemarkeder det plejer vi altid og det er så hyggeligt især her på landet og jeg syntes jeg så en nisse gemme sig bag den ene stalddør
Billederne er taget på mobilen så de er ikke så gode
Hvor ser det hyggeligt ud. Elsker jo også nisser og andet skovfolke.
Her er den første lille skovfolk set. Han kom løbende ind i vores lille udhus, hvor de plejer at samles hver vinter. Endnu er der jo ikke så koldt, så de er lidt senere på den en andre år.
Feerne dansede lidt i solen her i eftermiddags, inden vi drog til Rosenholm slot til stor rundvisning med afsluttende kaffe med lagkage, som blev indtaget i Riddersalen.
Faktisk en dejlig dag, da der var både feer her hjemme og spøgelser på slottet.
Er du vimmer alle de nisser!! (jeg er mere til trolde..engle og kugler ikke mindst).......Har dog et par stykker min mor har malet og de skal da være fremme...;-)
Er det i midten hængt op på en stor trolde gren eller hvad??
Vase ja de havde flere kæmpe store troldegrene hængene ialle rummene og der var 5 store rum delt op i farver og ja jeg er også vild med trolde og Charlotte jeg skal ikke indlægges for man går i barndom i dec.
Charlotte vi er da mange som elsker og tror på nisser især i dec. hehe det er som lisbeth siger i dec går mange af os i barndom. Så skulle du se mit hjem i dec det er fyldt med nisser. HAHA
Har lige fået en ny julenisse i dag. En dejlig Trip Trap Nisse som er en væltepeter.
Jeg har nemlig holdt tøsefødselsdag og fik så mange dejlige gaver.
Bl.a. skal jeg have 2 x thaimassage. Det er da forkælelse ikke??