Jeg blev bedt om at vælge 3 favorit butikker, men jeg har altså ikke valgt nogle af jer, fordi jeg ikke havde lyst til at gøre forskel, så valgte nogle der ikke havde med smykker at gøre. Tilgengæld gav jeg forummet her som favorit link, så måske får vi lidt mere trafik herover. Og nu bliver det grønneforum måske snydt lidt, men havde faktisk opgivet dem også, desværre har Amio valgt kun at vise det ene link...
Ugens butik
Redaktør: rumlebumle
Jeg har fået lov at få æren af at blive ugens butik på Amio; http://www.amio.dk/artikler/danagonia/
Jeg blev bedt om at vælge 3 favorit butikker, men jeg har altså ikke valgt nogle af jer, fordi jeg ikke havde lyst til at gøre forskel, så valgte nogle der ikke havde med smykker at gøre. Tilgengæld gav jeg forummet her som favorit link, så måske får vi lidt mere trafik herover. Og nu bliver det grønneforum måske snydt lidt, men havde faktisk opgivet dem også, desværre har Amio valgt kun at vise det ene link...
Håber ikke nogen føler sig snydt eller forbigået...
Tillykke med at du er valgt og en dejlig måde du besvare deres spørgsmål på.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Osse et stort tillykke herfra - det er en super god artikel!!!
Velfortjent du blev valgt!

Velfortjent du blev valgt!
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Synes det er superfedt, og det er bare en god artikel. Synes det grønne forum er ved at gå lidt dødt.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Fedt Camilla og god artikel
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Rigtig god artikel og super godt gået.. Det kan vel ikke andet end at bekræfte dig i at det er skønne ting du laver

Susanne i nord skrev:Synes det er superfedt, og det er bare en god artikel. Synes det grønne forum er ved at gå lidt dødt.
Tror du er for ny til du oplevede alt bøvlet, men faktisk er der lidt en had stemning imellem de to foraer, derfor er det lidt uheldigt jeg kun har linket til det ene
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Er nok ikke helt forkert at der er mere hyggestemning. Men jo, synes vi er mange dobbeltgængere. Men folk er generelt meget hjælpsomme begge steder.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.