Her kommer lige et par billeder af dagens arrangement. Jeg vil godt have lov at takke for god ro og orden. Og ISÆR tak for de fine værtindegaver I kom med, selvom det var FORBUDT!! Det var rigtig sødt tænkt af jer og jeg ved ikke hvordan I har formået det, men det var liiiiiige mig. Mange 1000 gange tak.
Her er slikkedisser og chips linet op:
Så er de første ankommet med deres kasser med perler:
...Og flere af os er dybt begravet allerede:
Billederne taler vist helt for sig selv...
Tak for en herlig dag, jeg glæder mig allerede til næste gang..
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
Så er vi hjemme igen ,vi har jo lidt længere hjem end i andre men vi køre gerne den lange vej for at være sammen med jer allesammen.
Lotte TUSIND TAK for en meget dejlig dag og dejligt at jeg fik lov at kramme Freddy igen det er altid så hyggeligt at komme hos dig og TUSIND tak Anna-Edith for den dejlige kanelstang gufffff jeg kom til at spise 3 stk og ja jeg ved det feder men først imorgen og der er jeg ikke hjemme
TAK for en hyggelig super dag allesammen
Vil da også lige sige tusind tak for igår, det var rigtig hyggeligt at se jer igen og det må snart gøres om igen.
Glæder mig til at komme igang med at lave noget med de fine ting som jeg fik med hjem igår og det haster såmænd også lidt, skal holde smykkeparty for min søsters kollegaer og der er stort set intet i min salgskurv lige nu, så jeg bør nok tage mig sammen og være lidt kreativ.
Glæder mig allerede til næste gang vi skal ses og hvis Lotte er ved at være træt af at blive indvaderet af en flok tøser der roder overalt og som drikker alt spiser hende og Freddy fra hus og hjem så vil jeg da godt lægge hus til.
Til sidst tusind tak til Lisbeth og Rudi som hentede mig ved tanken og kørte mig hjem igen lige til hoveddøren .
Dejligt at se at i alle hyger jeg og har haft en god dag.og jeg synes det er super at i kan samle jer sammen der over hos jer. her over ser det ikke ud til at det kan lykkes. desvære.