Ville høre om der er nogen af Jer som er på Facebook ?
Eller om Smykkeforum har en gruppe ?
Nogen af jer på Facebook ??
Redaktør: rumlebumle
Jeg er på FB - og ja, forum har en gruppe. SFFA - smykkeforum for alle hedder den..
Kunne ikke lægge et link, da siden ikke er tilgængelig lige pt.. 
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Nej men det gør ikke noget for alle der er her er jo ikke på fb. Men så kan vi finde hinanden derinde. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Jeg er også på facebook.
Du burde kunne se alle de personer der er medlem af gruppen..Kirsten skrev:Jeg kan da ikke finde "en medlemsliste" ....Charlottes skrev:Nej men det gør ikke noget for alle der er her er jo ikke på fb. Men så kan vi finde hinanden derinde.
De bedste hilsner
Mette
Mette
-
Love-Shopping
- Opal

Jeg er medlem af gruppen... Også af flere af forums medlemmers smykke/ salg grupper.. Og har os min egen geuppe 
Knus fra Katja
Hej til alle
Ja vi er også på facebook, under navnet smykker uden nykker, så i skal da alle sammen være velkommen til at finde os på facebook og melde jer ind i vores gruppe
Har andre grupper der inde vil vi da også gerne støtte jer
Hilsen Ole
Ja vi er også på facebook, under navnet smykker uden nykker, så i skal da alle sammen være velkommen til at finde os på facebook og melde jer ind i vores gruppe
Har andre grupper der inde vil vi da også gerne støtte jer
Hilsen Ole