Min nye side...! ( nu med ny skabelon + nye billeder )

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Love-Shopping
Opal
Opal
Jeg har længe overvejet at lave en ny hjemmeside.
Og valgte så at lave den nye på 123 hjemmeside. - Så her de sidste par dage har jeg lavet lidt på den.

Jeg skal, Når jeg får mit nye cam, have taget helt nye billeder og lagt ind.

Er slet ikke færtig og kan ikke helt finde ud af om det skal være den opsætning - Men hva syntes i om den indtil vidre..?

http://www.kh-smykker.dk
Senest rettet af Love-Shopping lør 12. jun 2010 16:35, rettet i alt 1 gang.
Knus fra Katja
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Din hjemmeside ser rigtig fin ud. Jeg er dog en af dem, modsat andre, der gerne vil kunne forstørre billederne, så jeg kan se hver en enkelt detalje.. Men derudover er den blevet rigtig flot. Jeg håber du får held med salget.. :ymhug:
tullen72
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Odense
En dejlig side du har fået lavet og sikke et arbejde det må være :clap:.
Jeg er dog ikke begejstret for din baggrund. Den distraherer, synes jeg :think:
Love-Shopping
Opal
Opal
rumlebumle skrev:Din hjemmeside ser rigtig fin ud. Jeg er dog en af dem, modsat andre, der gerne vil kunne forstørre billederne, så jeg kan se hver en enkelt detalje.. Men derudover er den blevet rigtig flot. Jeg håber du får held med salget.. :ymhug:
Mange tak rumlebumle.
Ja jeg er os mest til store billeder - blandt andet derfor skal jeg have lavet nye og større billeder.. :-D
Knus fra Katja
Love-Shopping
Opal
Opal
tullen72 skrev:En dejlig side du har fået lavet og sikke et arbejde det må være :clap:.
Jeg er dog ikke begejstret for din baggrund. Den distraherer, synes jeg :think:
Mange tak..
Jeg kan heller ikk selv helt finde ud af om jeg kan lide den - men det kan heldigvis nemt ændres.. :-D
Knus fra Katja
dimsedutten
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Frederiksberg
Rigtig fint koncept...Dejlig rolige farver på selve hjemmesiden.
Jeg ville også gerne kunne se billederne lidt større og så er det lidt forvirrende med de "levende" baggrunde.
Det er fedt med forsidebilledet . Der syntes jeg ikke det gør noget. - det gjorde mig bare mere interesseret i at komme videre ind og se!!!
Den måde nogle af øreringene ligger på hver sin vej det har jeg selv på nogle af mine, men det er ikke til at se designet rigtigt.
Nu håber jeg ikke du er blevet stødt over mine ris og ros, for det er bestemt ikke ment nedladende noget af det jeg har skrevet. Hvis du har tid må du rigtig gerne gå ind på min hjemmeside og vende tilbage med ris og ros....
Mange perlehilsner Ann
Billede
Love-Shopping
Opal
Opal
dimsedutten skrev:Rigtig fint koncept...Dejlig rolige farver på selve hjemmesiden.
Jeg ville også gerne kunne se billederne lidt større og så er det lidt forvirrende med de "levende" baggrunde.
Det er fedt med forsidebilledet . Der syntes jeg ikke det gør noget. - det gjorde mig bare mere interesseret i at komme videre ind og se!!!
Den måde nogle af øreringene ligger på hver sin vej det har jeg selv på nogle af mine, men det er ikke til at se designet rigtigt.
Nu håber jeg ikke du er blevet stødt over mine ris og ros, for det er bestemt ikke ment nedladende noget af det jeg har skrevet. Hvis du har tid må du rigtig gerne gå ind på min hjemmeside og vende tilbage med ris og ros....
Jeg tager det bestemt ikke nedladende :-D

De nye billeder som jeg vil have på, der kommer de alle sammen til at være med hvid baggrund - Og self. vender øreringene ens - det ene par som ikke gjorde det på siden, er kun fordi jeg ikke kunne finde andet billede af dem..
( syntes nemlig selv det ser lidt " sjusket " ud på den måde.)

Men men jeg kan i aften få taget nye billeder Jubii endelig... :dance:

Du har fået en lille besked i din gæstebog.
Knus fra Katja
Becca T
Safir
Safir
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
jeg synes den ser godt ud, nemt at finder rund :D
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Kan kun være enig med de andre, siden er ok, men andet underlag til smykkerne, så de virkelig kan præsentere sig og hvis man ikke kan klikke på billedet (den funktion) så ihvertfald større som du selv nævner ;) og så ville jeg lige kigge lidt på stavefejl og ingenmellemrum nogen steder..... ;)
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Love-Shopping
Opal
Opal
Linda skrev:Kan kun være enig med de andre, siden er ok, men andet underlag til smykkerne, så de virkelig kan præsentere sig og hvis man ikke kan klikke på billedet (den funktion) så ihvertfald større som du selv nævner ;) og så ville jeg lige kigge lidt på stavefejl og ingenmellemrum nogen steder..... ;)
Stavefejl - Uf jeg hader stave fejl, jeg opdager næsten altid andres stave fejl. men ikk så tit mine egne.. :doh:
Knus fra Katja
Besvar