giv en ged

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Til mors dag fik jeg et gavekort på " Giv en ged " af min yngste søn istedetfor blomster og det syntes jeg var en rigtig god ide og man kan selv vælge i hvilket land den skal hen og den lille ged kommer nu til afrika i en fattig familie ,som får et kursus i gedehold,medicin,vaccinationer og jævnligt besøg af en landbrugsekspert.Jeg syntes det er en rigtig god ide og Mors dags blomster visner bare ,men her kan man hjælpe en lille fattig fam. til at komme videre og iøvrigt har vi også adopteret en lille dreng i Benin ,hvor vi får små hilsner og små tegninger fra :-D
Billede I LOVE CATS
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Præcis sådan en ged har jeg for nogle år siden også været med til at give til en familie i Afrika. Vi var nogle arbejdes kollegaer der slog os sammen og sendte et par geder afsted. Det er en super god ide..
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Jeg fik sidste år nogle høns til min fødselsdag, som også kom til en fattig familie i Afrika.
Desuden har jeg en lille dreng på SRI LANKA, som jeg betaler til. Han går endnu i børnehave. Hans far er blevet blind ved et bombeattentat under krigen dernede og hans mor blev dræbt.
Jeg får breve dernede fra ham ca 2 gange om året med billeder. Det er sjovt at se hans udvikling, og en dejlig måde at hjælpe på
Min søn og svigerdatter har tæt tilknytning derned og det er igennem dem, jeg er kommet i kontakt med den organisation som hjæler. Alt går ubeskåret til barnet, og det koster kun omk 600,- om året, for at holde ham i børnehave og det han skal bruge der.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Besvar