Art clay igen

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Tenna
Perle
Perle
Kontakt:
Nu har jeg så leget med art clay igen, og her er hvad det blev til. Et vedhæng med en fin sommerfugl :D Jeg havde egentlig også taget nogle billeder af selve processen til at ligge ud på min blog, men de er det svære gået tabt på en eller anden mærkelig måde. Så jeg må jo se om jeg ikke kan få taget nogle nye næste gang jeg leger med ler.

Billede
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Wauw, jeg synes at det er et MEGET SMUKT vedhæng du har lavet :x-
Det er rigtig godt @};- @};- @};-
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Whau - hvor er det flot lavet :-bd :-bd :-bd
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Det er en super flot vedhæng du har lavet. @};-
Nu må du ikke blive ked af det for jeg kommer med nogle ting som kunne være bedre. og det er ikke fordi jeg synes det er flot det du har lavet for det gør jeg .Du kan slibe idt vedhæng med fint sandpapir når det er tørt så du kan få jævnet nogle af de små ujevnheder væk eller du kan slibe når de er brante.
og hvis du ikke kan få alt det vide væk med stålbørsten kan du købe det som heder en polernål i stål og så glitte dem du kan også hvis du hart en lille drimmel eller proksioen sette en stålbørste på og så bruge den og det er med til at hærde sølvet . men husk at brug sikkerhedsbriller hvis du bruger en maskine da den smider de små stål dimser fra sig og det kan ryge i øjene. Eller hvis du har en tromle så kan den få en tur der i.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Det er da helt fantatisk. Jeg er VILDT imponeret, det er virkelig smukt.. :x-
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Det er et fint vedhæng. Modelere du det selv eller bruger du forme?
Tenna
Perle
Perle
Kontakt:
Tak alle sammen.

Havfruen - Selvfølgelig bliver jeg ikke ked af det, det er rart når folk vil hjælpe :) Ved godt det med sandpapiret (er gjort med sommerfuglen) men meningen var egentlig at ville have det til at have et rustikt udtryk. Om det blev godt er jeg så ikke helt sikker på, men sådan er det i hvert fald blevet. Har mere problemer med at nå rundt alle steder med stålbørsten. Men har lige bestilt sådan nogle stålkugler til en tromle fra firemountaingems, så når det kommer hjem ryger den nok lige en tur deri...

Danagonia - Ja, jeg modellerer selv. Jeg gider ikke bruge mine penge på fore, så hellere sidde og fedte med små sommerfugle xD
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
det med tromlen er en god ide for da hærder du også sølvet. og det er ikke nemt at komme ind med børsteden det ved jeg godt det var også der for at jeg foreslog den lille drimel med børster for så kan du nemmer komme ind. Jeg kan også godt lide at tingene bliver rustikke men der skal også have den færdige finis, hvis du forstår hvad jeg mener, Hvis du sliber i det inden du brænder så husk at gemme det du sliber af for det kan gøres vådt eller og bruges igen som flydende pasta. så jeg arbejder altid på en gladsplade og også nogle gange på bagepapir, for så kan jeg få alle raster samlet sammen igen, jeg er frygtelig nerig med artcleyen da jeg synes det er dyrt, men jeg synes også at det er meget spændene at arbejde med.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
super flot Tenna, og jeg kan godt lide det der matte med det blanke !! :clap:
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Tenna
Perle
Perle
Kontakt:
Havfruen - Ja, jeg gør selv det samme med at bruge alt det der slibes af :) Synes nemlig også det er alt for dyrt, så alle rester bliver genbrugt.
Besvar