armbånd med kumihimo flet og jade perler.

kumihimo flettet kæde med blomst.

- armbåndet lavede jeg til mig nye tøj (da jeg self. ikke lige havde noget der passede i farverne) som jeg ska have på når vi skal til konfirmation på fredag..
Redaktør: rumlebumle

Tak.. ja nemlig ja.. jeg har så bare købt mit til formålet at det skulle bruges til kædermini123 skrev:flotte, sjove, sprudlende farver og smykker - kan rigtig godt lide dit armbånd og kæde- så ved man hvad man kan buge sine rester af sit effektgar til

Nej det er ikke så galt, meen man skal nok lige vende sig til at have det på, for lidt kan det da godt kildeShawnee skrev:Hvor er det en smart måde at bruge det garn på... Mon det kilder helt vildt??![]()
He he - ja det er jo lidt levende det garn.. Men sq flot! Rigtig god idé - der er med garanti ikke andre der har sådanne smykker!Love-Shopping skrev:Nej det er ikke så galt, meen man skal nok lige vende sig til at have det på, for lidt kan det da godt kildeShawnee skrev:Hvor er det en smart måde at bruge det garn på... Mon det kilder helt vildt??![]()

anna-edith skrev:Spændende måde at bruge sit garn til. Det er der ingen andre som har magen til. Trækker du perlerne på garnet mens du knytter???