lidt nyt, igen ..

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Love-Shopping
Opal
Opal
Lige et par nye ringe lavet efter jeg modtog min ringmåler fra mazy idag :-D
Billede
Billede

armbånd med kumihimo flet og jade perler.
Billede
Billede
Billede

kumihimo flettet kæde med blomst.
Billede

- armbåndet lavede jeg til mig nye tøj (da jeg self. ikke lige havde noget der passede i farverne) som jeg ska have på når vi skal til konfirmation på fredag.. :-D
Knus fra Katja
mini123
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Himmerland
flotte, sjove, sprudlende farver og smykker - kan rigtig godt lide dit armbånd og kæde :) - så ved man hvad man kan buge sine rester af sit effektgar til :p
Der er altid for meget at prøve, og alt for lidt tid....
http://www.123hjemmeside.dk/Design-by-mini
Love-Shopping
Opal
Opal
mini123 skrev:flotte, sjove, sprudlende farver og smykker - kan rigtig godt lide dit armbånd og kæde :) - så ved man hvad man kan buge sine rester af sit effektgar til :p
Tak.. ja nemlig ja.. jeg har så bare købt mit til formålet at det skulle bruges til kæder :-D
Knus fra Katja
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Super skønne smykker du har fået lavet. En sjov ide med armbåndet og kæden. Det har jeg aldrig set før.. :clap:
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Dejlige ting du har fådet lavdt og godt at du selv kan lave smykker når nu farven skal passe. @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Hvor er det en smart måde at bruge det garn på... Mon det kilder helt vildt?? :p :D
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Love-Shopping
Opal
Opal
Shawnee skrev:Hvor er det en smart måde at bruge det garn på... Mon det kilder helt vildt?? :p :D
Nej det er ikke så galt, meen man skal nok lige vende sig til at have det på, for lidt kan det da godt kilde :))
Knus fra Katja
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Love-Shopping skrev:
Shawnee skrev:Hvor er det en smart måde at bruge det garn på... Mon det kilder helt vildt?? :p :D
Nej det er ikke så galt, meen man skal nok lige vende sig til at have det på, for lidt kan det da godt kilde :))
He he - ja det er jo lidt levende det garn.. Men sq flot! Rigtig god idé - der er med garanti ikke andre der har sådanne smykker! ;;)
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Spændende måde at bruge sit garn til. Det er der ingen andre som har magen til. Trækker du perlerne på garnet mens du knytter???
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Love-Shopping
Opal
Opal
anna-edith skrev:Spændende måde at bruge sit garn til. Det er der ingen andre som har magen til. Trækker du perlerne på garnet mens du knytter???
:-D Det tror jeg heller ikke.
Nej der er bare flettet en laaang snor på Kumihimo pladen, Og så klippede jeg af til halskæden. Og derefter lagde jeg lesten dobbelt, og syede perlerne ind i..
Knus fra Katja
Besvar