Smykke fra Butler
Redaktør: rumlebumle
Hej her mine øreringe, som jeg har lavet af de flotte Fimoperler, som jeg fik fra smykkeunivers. Jeg ved godt de ikke er helt symetriske men jeg er faktisk helt vil med dem. Synes de er superflotte på, så de vil komme til at hænge på mig lang tid fremover. De har også farver, som passer til næsten alt.

de ser flotte ud og nu kan du godt det der med at likke bilder ind.super. 
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
De er godt nok flotte men billedet er lidt utydeligt så jeg kan ikke rigtigt lure dine viklinger af
ja det er de ørehænger jeg skrev til Lene om hun kunne få hjem bl.a .Hvor køber du kobberet henne?tråd og øre hænger og hvilken tråd tykkelse bruger du? 
Ørehængerne er enten fra Mazy eller Lita. Kobbertråden er noget smykkeunivers sendte med nogle bogmærker jeg købte hos hende. Trådtykkelsen ved jeg ikke lige, og je gville nok selv købe noget som er lidt tyndere når jeg skal have noget.lisbeth skrev:De er godt nok flotte men billedet er lidt utydeligt så jeg kan ikke rigtigt lure dine viklinger af![]()
ja det er de ørehænger jeg skrev til Lene om hun kunne få hjem bl.a .Hvor køber du kobberet henne?tråd og øre hænger og hvilken tråd tykkelse bruger du?
Ja jeg kan godt se billedet er lidt utydeligt, men det er nok fordi der ikke lige var lys nok.
Viklingerne er startet nedefra - op og ned igen og afsluttet om den nederste en omgang rundt-
De er godt nok flotte 
Der er altid for meget at prøve, og alt for lidt tid....
http://www.123hjemmeside.dk/Design-by-mini
http://www.123hjemmeside.dk/Design-by-mini
Bare lige for at blære mig . Jeg fik sat billede ind i min profil. Billede af min kat Sally Hunkat

-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Rigtig god stil med kobber!
Jeg elsker Sally, han er så søøøøød!
Jeg elsker Sally, han er så søøøøød!
Ja det kan være Camilla kan hjælpe os med trådtykkelsenlisbeth skrev:Ok jeg skal da prøve at vikle lidt og få købt noget kobbertråd men det kan være Camilla ved dethvilken str der er bedst men flot ser dine øreringe ud og lille Sally Hunkat er bare så dejlig
![]()
![]()
Sød kat du har. og nu kan du bare det der med billeder det er dejligt .

Kærlig hilsen