Stempler

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Nu har jeg fået gang i mine stempler, min sav og alt det andet værktøj jeg fik i fødselsdagsgave.
Billede
Billede
Billede
Billede

Moon Child, faktisk taget fra den uendelige historie, men tænkte det også kunne være en reference til noget vampyr halløj, som jo er meget inn. Gode ideer til nye tekster på øreringe er meget velkomne :-D

Så har jeg lavet navne-skilte-halskæde til markedet. Den skal oxideres, og så skal der laves en til mine hjælpere også. Synes det var en meget sjov ide.

Billede

Det kræver lige noget øvelse endnu, før jeg kan save helt rundt, så hundeskilte må vente lidt endnu :-D
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
fine øreringe, men jeg er ikke vild med di skilte du har sat ved, men selve månen er super sød.
fik du ikke et set hvor du kan slå metalet ud i runde skiver eller husker jeg galt, Det sværeste at save er faktis runt for det skal bare passe for at se godt ud.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Det er altså en rigtig sjov ide.. :clap:
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Jeg er vild med dine stemper! :clap: :clap: :clap:
jeanette
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: midtjylland
jeg synes det ser super fedt ud! :clap:
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jeg kan rigtig godt lide dit Danagonia-skilt. :x-

Jeg har gået og tænkt og jeg kan ikke lige finde på noget der vil sælge af skrift andet end det de forskellige twillight film hedder. Men du skal jo tænke over hvilken aldersgruppe du normalt rammer med det oxiderede. Hvis det er den unge gruppe, så kan du lave nogle hvor du skriver Edward (ved ikke om det er stavet rigtigt), du ved, ham hovedpersonen i filmen. Ham er teenage-pigerne jo VILDE med. Så måske vil de købe sådan nogle øreringe?
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Charlottes skrev:Jeg kan rigtig godt lide dit Danagonia-skilt. :x-

Jeg har gået og tænkt og jeg kan ikke lige finde på noget der vil sælge af skrift andet end det de forskellige twillight film hedder. Men du skal jo tænke over hvilken aldersgruppe du normalt rammer med det oxiderede. Hvis det er den unge gruppe, så kan du lave nogle hvor du skriver Edward (ved ikke om det er stavet rigtigt), du ved, ham hovedpersonen i filmen. Ham er teenage-pigerne jo VILDE med. Så måske vil de købe sådan nogle øreringe?
Min alders gruppe er 20-35år ca. De helt unge vil kun gå i glitter og det masseproducerede :-D Så tvivler på den går...
Besvar