mine første øreringe

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Bailey
Perle
Perle
Geografisk sted: Århus V
sad i går aftes og prøvede at give mig i kast med at lave øreringe for første gang nogensinde. så vil lige dele det med jer herinde. de er meget simple men jeg skal jo lige igang ;)-

der kommer lige to billeder for mine kameraer havde ikke rigtig lyst til at tage ordenlige billeder
Billede
Billede
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg synes de er fine og vi andre laver også den slags og mange vil gerne have at der ikke er for meget på deres øreringe, jeg er ikke selv så god til hvis de er for lange eller tunge . Hvis jeg må sike noget som jeg synes du skal tænke på. Så skal perlekappen passe lidr bedre til perlen og jeg tror at du kan trykke dem ind med dine finger så de ligger helt ind til stenen, men det er bare mig der synes at de skal det. @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Bailey
Perle
Perle
jeg ville også gerne have haft dem til at sidde tættere på stenen, og forsøgte også så godt jeg kunne på at passe dem til, men skal have fat i nogle mindre kapper. Tak for feedbacken
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Dine ørenringe er da fine!......og som Havfruen skriver så er der skam mange af de mere øvede der laver sådan nogle også-så du er kommet godt fra start.:) Perlen du har brug er iø. rigtig smuk. Og dit nr. 2 foto blev da godt:)
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
De er meget smukke dine øreringe og flot lavet især når det er dit første forsøg :clap:
Billede I LOVE CATS
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Jeg synes også det er rigtig godt gået af dit første forsøg :clap: :clap: Det er netop sådan nogle øreringe der falder mere ind i min smag.
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Flotte øreringe. :clap:

Og selvom de er enkle, er det jo ikke fordi, de er typiske begynder øreringe. Faktisk kan de fleste lide det enkle til hverdag.

Og ofte er det enkle også det smukkeste :x-

Øreringe med masser af dingel dangel på mv. er der faktisk rigtig mange, der ikke vil gå med. De bliver nemlig alt for let for tunge.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Bailey
Perle
Perle
mange tak for de fine ord allesammen. man får jo helt blod på tanden efter at lave flere med det samme :p
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg synes de er fine - øreringe kan godt være en udfordring, fordi alt skal være lige, viklingen pæn og og stenene mm skal være lige i hullet og ret ens (efter min mening),så du er sluppet godt fra dit første forsøg !
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jeg synes også de er fine. :x- Hvis du så mit første forsøg på at lave øreringe, ville du dø af grin. :ymblushing:
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Besvar