sad i går aftes og prøvede at give mig i kast med at lave øreringe for første gang nogensinde. så vil lige dele det med jer herinde. de er meget simple men jeg skal jo lige igang
der kommer lige to billeder for mine kameraer havde ikke rigtig lyst til at tage ordenlige billeder
Jeg synes de er fine og vi andre laver også den slags og mange vil gerne have at der ikke er for meget på deres øreringe, jeg er ikke selv så god til hvis de er for lange eller tunge . Hvis jeg må sike noget som jeg synes du skal tænke på. Så skal perlekappen passe lidr bedre til perlen og jeg tror at du kan trykke dem ind med dine finger så de ligger helt ind til stenen, men det er bare mig der synes at de skal det.
jeg ville også gerne have haft dem til at sidde tættere på stenen, og forsøgte også så godt jeg kunne på at passe dem til, men skal have fat i nogle mindre kapper. Tak for feedbacken
Dine ørenringe er da fine!......og som Havfruen skriver så er der skam mange af de mere øvede der laver sådan nogle også-så du er kommet godt fra start. Perlen du har brug er iø. rigtig smuk. Og dit nr. 2 foto blev da godt:)
Jeg synes de er fine - øreringe kan godt være en udfordring, fordi alt skal være lige, viklingen pæn og og stenene mm skal være lige i hullet og ret ens (efter min mening),så du er sluppet godt fra dit første forsøg !