Ny herinde
Redaktør: rumlebumle
Hej allesammen, jeg er ny herinde, fandt først siden i går. Jeg er lige blevet førtidspensionist efter at have arbejdet som bogholder i mange år, det er noget som jeg skal vænne mig til
men det kommer nok med tiden. Jeg er begyndt at lave smykker og har nu lavet en webshop, jeg kan jo ikke beholde det alt sammen selv
det giver mig en god hverdag, da jeg altid lige skal se om der er nogle bestillinger osv. Jeg føler dog at jeg mangler nogle at "snakke" med omkring min nye hobby og jeg tror at jeg vil komme til at bruge dette smykke forum en hel del. Nu har jeg brugt en del tid på at læse de forskellige indlæg, og jeg syntes virkelig at jeg kan fornæmme at der er en god stemning herinde. mvh Eila
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Hej Eila
Hjertelig velkommen herind. Jeg er sikker på du bliver rigtig glad for at være her. Her er altid rart og hyggeligt at være, om man får ofte svar på sine spørgsmål ret hurtigt, hvis der er noget man er i tvivl om. Jeg har været inde på din hjemmeside. Det er nogle utrolig lækre smykker du laver..
Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men vi er ved at arrangere 2 forskellige komsammen arrangementer i Virum ( nord for KBH ) og i Kolding til dem på den anden side..
Hvis det er noget for dig at mødes med en flot perleglade tøser, så skal du bare tilmelde dig en af grupperne. Vi andre har ikke set hinanden, kun fåtallige af os, så det er nyt for os allesammen.. 
Hjertelig velkommen herind. Jeg er sikker på du bliver rigtig glad for at være her. Her er altid rart og hyggeligt at være, om man får ofte svar på sine spørgsmål ret hurtigt, hvis der er noget man er i tvivl om. Jeg har været inde på din hjemmeside. Det er nogle utrolig lækre smykker du laver..
Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men vi er ved at arrangere 2 forskellige komsammen arrangementer i Virum ( nord for KBH ) og i Kolding til dem på den anden side..
hej og velkommen her på vores dejlige forum. Glæder mig til at se hvad du laver. her er vi gode til at hjælpe hianden så du skal bare spørge hvis der er noget. og den eneste regel er at man taler pænt til hianden, dog må man godt drille hvis det er på en sød måde. Så velkommen her hos os.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Hejsa og velkommen til vores dejlige forum
og du skal bare spørge hvis der er noget
for der er altid en der kan hjælpe herinde og jeg var lige inde og se din hj.side og det er meget lækre smykker du laver

og du skal bare spørge hvis der er noget -
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Hej Eila og velkommen hertil.
Nu hvor du har tilmeldt dig, så kommer du aldrig til at mangle nogen at snakke perler med. Vi ELSKER at snakke matrialer, hvordan og hvorledes man laver noget plus det er sjovt at følge lidt med i hinandens liv når vi bliver gift, får hvalpe eller er syge. Dette er det bedste forum for det hele.
Jeg synes også du skal tilmelde dig til et af træffene.
Nu hvor du har tilmeldt dig, så kommer du aldrig til at mangle nogen at snakke perler med. Vi ELSKER at snakke matrialer, hvordan og hvorledes man laver noget plus det er sjovt at følge lidt med i hinandens liv når vi bliver gift, får hvalpe eller er syge. Dette er det bedste forum for det hele.
Jeg synes også du skal tilmelde dig til et af træffene.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Hej Eila,
Også hjertelig velkommen skal lyde fra min side, jeg er selv ganske ny herinde men har allerede draget mange fordele af de skønne perleglade tøser som er her.
Superflot hjemmeside med mange flotte smykker
Også hjertelig velkommen skal lyde fra min side, jeg er selv ganske ny herinde men har allerede draget mange fordele af de skønne perleglade tøser som er her.
Superflot hjemmeside med mange flotte smykker
Også et stort velkommen
fra mig.
Ja, her kan du spørge om stort set alt, og alle hjælper hinanden efter bedste evne. Og så elsker vi at se billeder af hinandens smykker.
Ja, her kan du spørge om stort set alt, og alle hjælper hinanden efter bedste evne. Og så elsker vi at se billeder af hinandens smykker.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Hej Eila, og rigtig hjertelig velkommen til dette forum.
Jeg håber at du bliver rigtig glad for at være her.
Jeg håber at du bliver rigtig glad for at være her.
-
ild-smykker.dk
- Rubin

- Geografisk sted: Gilleleje
- Kontakt:
Endnu mere velkommen
Håber du bliver rigtig glad for at være her 
og mere velkommen og flot hjemmeside 
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??