(Kør ned af for at se fotos!)
Kort intro:
Jeg begyndte først sidste år i november sådan lidt tilfældigt at "lege med perler". Udgangspunktet var at få ryddet ud i de perler jeg havde raget til mig gennem flere år men aldrig brugt. Jeg er ikke særlig fingersnild.
På et andet forum (dette fandtes ikke dengang) fik jeg øje på en masse teknikker og sjov med perler og blev snart hooked. Det korte af det lange er at jeg "opfandt" stærkt inspireret men kun halvt så flot af et par perlemagere, en slags "engel" hvor jeg både kunne vikle og lege med perler samtidig. jeg svor at jeg ALDRIG kom til at lave smykker...
Da havesæsonen kom glemte jeg næsten min nye lidenskab (men ikke helt) men så snart sommeren gik på held var jeg "klar" igen, og hele denne vinter er jeg nærmest blevet helt perlebesat:-0
Så er der jo efterhånden blevet købt lidt både her og der og selvfølgelig fik smykkedillen alligevel sit tag i mig til sidst.
Det er kun få måneder siden jeg prøvede at lave mine første smykker.... men det er stadig engle-og nu også alfer jeg mest laver-og jeg er ikke alt for flittig til at vise dem frem på billeder sådan jævnt fordelt.
Jeg vil imidlertid lige bruge tiden før næste havesæson på at vise lidt i denne tråd. Ikke fordi det er fint eller lærerigt-blot fordi jeg føler at jeg "skylder" at levere lidt fotos nu jeg også nyder godt af både at kigge med, lære en masse og handle en smule herinde.
For nemhedsskyld har jeg lavet en collage med et lille udpluk af de engle jeg har forsøgt mig med siden start. Jeg har lavet og solgt uendeligt mange flere end de viste,collagen er bare et eksempel...

Til min overraskelse viste det sig at flere ønskede at bruge englene i ørenringe. Det var de slet ikke påtænkt i første omgang, men det udfordrede mig jo at skulle lave 2 ens. Det er dog ikke det jeg mest bestræber mig på (smykkevedhæng).