SLETTES - INGEN BILLEDER
Redaktør: rumlebumle
SLETTES - INGEN BILLEDER
Senest rettet af Shawnee tors 3. feb 2011 21:24, rettet i alt 2 gange.
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Lækre sager 
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Flotte smykker. Jeg er total vild med de halskæder med de store blade. Smukke smukke. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Du har da rigtig fået inspirationen tilbage
Lækre smykker, er vild med den store jaspis og fortæl os endlig hvor du fik det store hjerte fra

Tak for de pæne ord..lisbeth skrev:Meget flotte smykkerog jeg må lige spørge hvor du har det store sølvhjerte fra
Det store hjerte er fra bc-design.. http://www.bcdesign.dk/product_info.php ... bfd8cacc8e
Håber linket virker..
De bedste hilsner
Mette
Mette
Dejlige ting du har lavet iser hvor du har det store hjerte inde i kæsen. Og dejlig at du er igang igen Det mangler jeg også selv at komme , alså igang med smykkerne.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Superlækre ting. Synes også hjertet er dejligt. Det må jeg da vist have bestilt nogle af.

Ja hjertet er faktisk ret flot. Og især når det sidder på siden af kæden. Klipper nok den anden op med vedhænget - for kan bedre lide den anden.
Jeg bestilte desværre kun 2 hjerter... Så måske jeg også liiiige skulle bestille lidt flere.
(han er bare S**** dyr i porto, hvis man kun bestiller lidt...)
Jeg bestilte desværre kun 2 hjerter... Så måske jeg også liiiige skulle bestille lidt flere.
De bedste hilsner
Mette
Mette
Du har så ganske ret i at han er meget dyr i porto. Det er også det der afholder mig fra at handle så meget hos hamShawnee skrev:Ja hjertet er faktisk ret flot. Og især når det sidder på siden af kæden. Klipper nok den anden op med vedhænget - for kan bedre lide den anden.![]()
Jeg bestilte desværre kun 2 hjerter... Så måske jeg også liiiige skulle bestille lidt flere.![]()