Nye sten fra Indien

Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a

Redaktør: rumlebumle

Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Min søn og hans kæreste havde fået besked på at gå amok - det kan man vist rolig sige at det gjorde de :
Billede
ferskvandsperler (bl.a. nogle lækre sorte perler) og perlemor
Billede
mosagat og jaspis
Billede
Onyx i store størrelser - de største bliver en udfordring
Billede
karneol og koral
Billede
akvamarin
Billede
prehnit
Billede
opal og amethyst
Billede
rose kvarts og granat

Billede

labradorit
Billede
onyx
Billede
månesten
Billede
tourmalin
Billede
røgkvarts
Glæder mig til at lege med dem.
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
dejlig mange flotte sten du har fådet hjem denne gang jeg glæder mig til at se hvad du får ud af dem de har valgt lige som jeg kunne have funden på så de har god smag ja de har. @};- @};- @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Hold da op en masse guff de guf :-o :-o :-o men jeg spekulerer på hvad hvis de var blevet taget i tolden uha det tør jeg slet ikke tænke på
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
NØJ!!! :drool: @-) =p~ Hvad har de måtte give for alt det?? Er det bare peanuts når de kan tage det med direkte dernede fra? De tourmaliner er godt nok helt fantastiske.
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
WAUUUUUW !!!!! så er din jul da vist reddet.......rigtig mange flotte imellem......er det bare sk.....billigt fra indien ??
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
lisbeth skrev:Hold da op en masse guff de guf :-o :-o :-o men jeg spekulerer på hvad hvis de var blevet taget i tolden uha det tør jeg slet ikke tænke på
Det ville faktisk ikke være noget problem, da man nu må indføre for 3250kr fra lande udenfor EU, og så meget var der trods alt ikke for.
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Danagonia skrev:NØJ!!! :drool: @-) =p~ Hvad har de måtte give for alt det?? Er det bare peanuts når de kan tage det med direkte dernede fra? De tourmaliner er godt nok helt fantastiske.
Jeg fik også en del sølv med og alt i alt kom det til 1800 kr - og det er billigt ! Men det jeg synes er rigtig lækkert er at der er mange af disse sten som jeg ikke har set i disse slibninger herhjemme og det bliver SÅ sjovt at lege med dem.
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Ohhhhhhhhh, din heldige kvinde. :drool: Bor du ikke i nærheden af mig? Jeg hjælper gerne med at lave smykker af en del af strengene. ;)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Whau - sikke mange lækre sten - det er bare guf for perle elskere :ymhug: :ymhug: :ymhug:

Der er til mange lækre smykker - det bliver spændende at se, hvad du får lavet :x-
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Lise Sonne skrev:
Danagonia skrev:NØJ!!! :drool: @-) =p~ Hvad har de måtte give for alt det?? Er det bare peanuts når de kan tage det med direkte dernede fra? De tourmaliner er godt nok helt fantastiske.
Jeg fik også en del sølv med og alt i alt kom det til 1800 kr - og det er billigt ! Men det jeg synes er rigtig lækkert er at der er mange af disse sten som jeg ikke har set i disse slibninger herhjemme og det bliver SÅ sjovt at lege med dem.
Ja det var da helt vildt, så kan ikke engang ebay være med... Gid man kunne komme et smut til Indien :ymdaydream: Mon jeg kan lokke Christian på perle bryllupsrejse?? :p
Besvar