Julehygge

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Så har jeg været lidt i gang igen. Dette smykke er lavet til konkurrencen på det andet forum, man skal lade sig inspirere af gløgg og æbleskiver :-D

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

så har jeg fået æsker hjem til smykkerne, det ser nu meget godt ud :-D

Billede

Smykkerne i æskerne her er røget til Hong Kong, der er et ny startet online firma der gerne vil prøve at sælge dem videre, så de har fået en god rabat, så må vi se om de kære kinesere vil gå med mine smykker :-D
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Super flotte smykker du har lavet . og tillykke med at du skal have dine ting til Hong Kong jeg håber at du får solgt en hel masse. @};- Og det er nogle fine æsker du har fådet hjem. @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Jamen altså... Det er et skønt sæt du har lavet, lækkert er det.
Jeg var helt bange for at du ikke lavede flere af de store vedhæng, som du skrev et elller andet sted.
For de er bare så MuMs! Øreringene er rigtig søde osse.
Fine æsker til dine smykker, tror nu osse at du kunne lave nogle selv( hvis du havde tid =)) )
Det bliver spændende om dine smykker "hopper" på kineserene :dance:
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Anne Marthin skrev:Jamen altså... Det er et skønt sæt du har lavet, lækkert er det.
Jeg var helt bange for at du ikke lavede flere af de store vedhæng, som du skrev et elller andet sted.
For de er bare så MuMs! Øreringene er rigtig søde osse.
Fine æsker til dine smykker, tror nu osse at du kunne lave nogle selv( hvis du havde tid =)) )
Det bliver spændende om dine smykker "hopper" på kineserene :dance:
Nej de store brioletter bliver jeg ved med lidt endnu. De er faktisk alle sammen forskellige, selvom det ikke er helt nemt at se, men det gør det sjovt at lave. Det er træerne på sten jeg ikke gider lave mere :-D Du har ret i det med kasserne, men de her koster kun 3kr stk, og så kan jeg på ingen måde gøre det billigere selv :-D
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
til lykke med salg til kineserne - det bliver spændende, om de kan lide smykkerne.

Det ser godt ud i de små æsker :clap:
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Jeg kan nu godt se at dine brioletter ikke er spor ens, de er hver især helt unique.
Det er da heller ikke dyrt for de æsker du har valgt, men jeg tænkte at du kunne sætte dit
helt eget præg på dem, ved at lave dem selv.
På den anden side- Dem du har købt er MEGET fine og passer godt til dine smykker. @};-
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Anne Marthin skrev:Jeg kan nu godt se at dine brioletter ikke er spor ens, de er hver især helt unique.
Det er da heller ikke dyrt for de æsker du har valgt, men jeg tænkte at du kunne sætte dit
helt eget præg på dem, ved at lave dem selv.
På den anden side- Dem du har købt er MEGET fine og passer godt til dine smykker. @};-
Dovenskab forbyder mig at lave dem selv :-D Kunne måske lave nogle enkelte til julegaver, men ellers gider jeg bare ikke :p Men du har ret, har godt set folk der laver dem selv, de kan være helt utrolig flotte!!
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Alså Camilla - du gør det bare igen og igen. De er så superflotte, at hvis kineserne ikke vil gå med, er det ikke til at forstå.. Jeg tror nu på, at de går som " varmt brød "
Er faktisk meget vild med de æsker. Hvor har du fået fat i dem til så god en pris.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
butler skrev:Alså Camilla - du gør det bare igen og igen. De er så superflotte, at hvis kineserne ikke vil gå med, er det ikke til at forstå.. Jeg tror nu på, at de går som " varmt brød "
Er faktisk meget vild med de æsker. Hvor har du fået fat i dem til så god en pris.
hi hi - nej vi må håbe det går godt. De vil muligvis gerne aftage alt hvad jeg laver hvis deres forrestning kommer til at gå godt. Det ville da være fedt, men lad os nu se... Ja, jeg kan faktisk ikke finde forhandleren igen. Jeg bød dem hjem på ebay, og hvis du søger på Jewelry giftbox får man mange forskellige frem...
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Camilla... når jeg ser dine smykker i æskerne tænker jeg: Hong kong?? de er da alt for lækre til Hong kong. (fnis)

Jeg synes altså at du skulle finde en tøj butik der handler med ægte skind og ruskinds tøj...tror at dine smykker ville være helt unikke sammen med det og "pelse" altså sådan nogle naturvenlige men ægte nogen.

Please overvej det! Og finde den RIGTIGE butik som sælger dem til HØJ (prestige) kurs.....Jeg kan bare MÆRKE at den butik findes....men ved ikke hvor:/
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Besvar