Jeg kender en opdrætter der er rigtig god i nordjylland så sig til hvis du vil have et link. Det er jo lidt tættere på dig end København hvor jeg bor. Men jeg ved ikke om hun har reserveret alle de hvalpe der kommer i år. Men du kan jo kontakte hende og spørge hvis du har lyst til en lille igen.
7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Det er først nu hvor de begynder at åbne øjne at jeg skal til at lære dem ting. F.eks at man ikke må bide. Den mørkeste af standard-drengene er en lille bisse og kan åbenbart godt lide at lege med hans mund. Plus jeg har fundet ud af at han er et brokkehovede. Han larmer rigtig meget når han keder sig/ikke kan finde rundt/er i bissehumør.
Jeg kender en opdrætter der er rigtig god i nordjylland så sig til hvis du vil have et link. Det er jo lidt tættere på dig end København hvor jeg bor. Men jeg ved ikke om hun har reserveret alle de hvalpe der kommer i år. Men du kan jo kontakte hende og spørge hvis du har lyst til en lille igen.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
Charlottes
- Opal

Så har jeg taget nye billeder.

Hele kuldet.
Hvis I vidste hvor mange billeder jeg tog før jeg fik bare et jeg kunne bruge (ja jeg ved godt at den ene drejer hovedet, men det bliver ikke bedre med 7 små spillopper der kravler rundt).

Albino drengen.

Den lyse standard dreng.

Mellem standard drengen (farvemæssigt).
Han ligner en rigtig flab med et øje åbent og et der er på vej. Måske skal han hedde Billy the kid/Al Capone??? Forslag modtages gerne.

H1N1
Den mørke standard dreng.
Han har fået sit midlertidige navn fordi han er farlig og han smitter (han elsker at lege og bider derfor i alt inkl mine fingre (dvs han er farlig), og når han bider hans bror mens jeg står med dem, begynder broderen også at bide (dvs at han smitter)).
Han er "lederen" så han har selvfølgelig fået øjne før de andre drenge. Typisk ham.

Lille fod
Panda pigen der bliver boende her.
Hun åbnede øjnene som den første i kuldet.

Her kan I se hendes mave-pletter og zebra-hale.

Albino pigen.

Blaze pigen.
Hele kuldet.
Hvis I vidste hvor mange billeder jeg tog før jeg fik bare et jeg kunne bruge (ja jeg ved godt at den ene drejer hovedet, men det bliver ikke bedre med 7 små spillopper der kravler rundt).
Albino drengen.
Den lyse standard dreng.
Mellem standard drengen (farvemæssigt).
Han ligner en rigtig flab med et øje åbent og et der er på vej. Måske skal han hedde Billy the kid/Al Capone??? Forslag modtages gerne.
H1N1
Den mørke standard dreng.
Han har fået sit midlertidige navn fordi han er farlig og han smitter (han elsker at lege og bider derfor i alt inkl mine fingre (dvs han er farlig), og når han bider hans bror mens jeg står med dem, begynder broderen også at bide (dvs at han smitter)).
Han er "lederen" så han har selvfølgelig fået øjne før de andre drenge. Typisk ham.
Lille fod
Panda pigen der bliver boende her.
Hun åbnede øjnene som den første i kuldet.
Her kan I se hendes mave-pletter og zebra-hale.
Albino pigen.
Blaze pigen.
-
Charlottes
- Opal

Lisbeth kommer og ser dem og gramser på dem imorgen. Jeg glæder mig til at høre hvad hun synes om dem irl. 
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
De er godt nok kære. Jeg er vildt misundelig på Lisbeth. 
Hvor er de søde nu hvor de har øjne
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
øy øy øy de er ALT for sød....... jeg vil bare har dem alle sammen!!! 
Hvor er de bare dejlige
Og sikke et liv, du må have i dit hjem
For mange år siden havde jeg Siameserkatte, og en af mine hunner fik 7 killinger - og det var noget af et leben
Desværre var det dengang, at man ikke havde opfundet digitalkameraet endnu, så jeg har ingen billeder at vise her i forum. Men der var også liv og glade dage, og mange små spidse tænder, der tyggede i alt, de kunne få fat i

Og sikke et liv, du må have i dit hjem
For mange år siden havde jeg Siameserkatte, og en af mine hunner fik 7 killinger - og det var noget af et leben
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
LOKE'S GHOST