Smykke fra Butler
Redaktør: rumlebumle
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Jeg er enige med piger, tror nok at veninden bliver glad for sættet!
Lige et par armbånd som jeg havde fået bestilling på. Fik bestilling på flere, men har kun nået at få fotograferet disse to.
Lige nu laver jeg øreringe på "bestilling" fra mit barnebarn. Lakridskonfekter

Knyttede også i disse farver, og lavede et med mørkegrønne jade og coralfarvede jade. Det blev min egen favorit.
Lige nu laver jeg øreringe på "bestilling" fra mit barnebarn. Lakridskonfekter

Knyttede også i disse farver, og lavede et med mørkegrønne jade og coralfarvede jade. Det blev min egen favorit.
Det er fine armbånd du har lavet ,de er bare lige min stil.

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Mums - det grønne der.....haps og det er super ide med billedet og det grønne sommerfugl - flot armbånd.
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
lækre armbånd, i flotte farver.

Hvor er de fine! LIGE TIL AT SPISE!
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
lækre armbånd, sommerfarve- Rigtig flot!
Den anden dag, da jeg var inde på bytur med min søsster endte vi i en forretning som hed erfurt. Det skulle være dansk og de forhandlede smukke tørklæder - pynt til håret og ørene og andet assesories. Deres øreringe var knapper og mens vi var derinde, tror jeg de solgte 5- 6 par øreringe. Jeg var noget tid om at bestemme mig for en hårbøjle - min første, som har hængt på mig siden.
Det med knapper skulle prøves da jeg kom hjem og her er lige noge af hvad jeg kunne finde i knappekassen.

Det med knapper skulle prøves da jeg kom hjem og her er lige noge af hvad jeg kunne finde i knappekassen.

Det er da en sjov idhe hvad tog de for sådan nogle øreringe. jeg synes dine de røde er fine . 
Kærlig hilsen