Konkurrence - Grimme Perler

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Har på fornemmelsen at disse grimme perler bliver rigtig morsomme..... og så kan vi spørge os selv hvorfor vi har købt nogle vi idag synes er ultra grimme ....... :doh: :doh: ;)-
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
He he det betyder vel ikke så meget andet end man har forskellig smag. ;D

Er spændt på jeres resultat
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Lise Sonne skrev:Har på fornemmelsen at disse grimme perler bliver rigtig morsomme..... og så kan vi spørge os selv hvorfor vi har købt nogle vi idag synes er ultra grimme ....... :doh: :doh: ;)-
=)) Så sandt... Min undskyldning er at de så bedre ud på billedet og så er nogle af dem genbrug fra en gammel rigtig grim halskæde jeg havde...
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Min undskyldning er at de var med i en blanding. ^#(^
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Danagonia skrev:
Lise Sonne skrev:Har på fornemmelsen at disse grimme perler bliver rigtig morsomme..... og så kan vi spørge os selv hvorfor vi har købt nogle vi idag synes er ultra grimme ....... :doh: :doh: ;)-
=)) Så sandt... Min undskyldning er at de så bedre ud på billedet og så er nogle af dem genbrug fra en gammel rigtig grim halskæde jeg havde...
Det kan være vi skal lægge vores lamme undskyldninger ved vores perler, når de er blevet fotograferet af modtageren ? =)) =)) :)) :)) :))
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Lise Sonne skrev:
Det kan være vi skal lægge vores lamme undskyldninger ved vores perler, når de er blevet fotograferet af modtageren ? =)) =)) :)) :)) :))
Ej det skulle vi have haft med i reglerne =))
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Danagonia skrev:
Lise Sonne skrev:
Ej det skulle vi have haft med i reglerne =))
Den er jeg med på. =))
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Så fik jeg afleveret på posthuset her til eftermiddag..

Til Shawnee.... undskyld der står butler inde i brevet.. men den var lukket..

Mine grimme perler som med noget jeg havde købt i norge.... aner ik hva pokker de lavede der, men sælger ville ikke ha dem retur... og det kan jeg helt ærligt godt forstå!!
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Danagonia skrev:Jeg har i dag modtaget Blues grimme perler. De fleste er grimme, men en enkelt har jeg selv magen til og spanderet faktisk en del penge på, så ved ikke helt hvordan jeg skal tage den =))
Jeg tror næsten, jeg kan gætte, hvilken det er - det er kobber-glitter-rædslen, ikke? :D

Helt ærligt, så er den altså ustyrlig grim, alt for overdreven, og kitch af rang,
men derfor kan den jo godt være fascinerende. Det gør den bare ikke køn! :p
Jeg har selv nogle af slagsen i blå og grøn , og de er også grimme, men alligevel kan jeg faktisk godt lide dem. :doh:

Du fik den selvfølgelig fordi den ER grim, fordi du er til kobber, fordi du af og til bruger den type perler, og så fordi jeg er sikker på, jeg vil gå i svime af begejstring, når jeg ser, hvad du kan forvandle den til (hvis du altså vælger at bruge den). :x-

*Tilføjelse: Og hvad mener du forresten med "De fleste er grimme"?!?
De er allesammen HÆSLIGE, er de!!!! :-w :p
(jeg vil sgu vinde den perlepakke!) :))

Billede
Billede
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
BlueRaven skrev: Jeg tror næsten, jeg kan gætte, hvilken det er - det er kobber-glitter-rædslen, ikke? :D
WHAT glitter rædsel??? Jeg sad i flere timer og holdt øje med min på Ebay, og fik den for den (rimelig store sum i min verden) af 30kr. =)) Den er da SMUK!!! :)) Har den også i blå. Og gav faktisk Kallie en blå i præmie sidste måned. (Stakkels Kallie hvis hun også sys den er grim) Jeg skriger hvis Kllie har sendt den afsted som hendes grimmeste perle =)) Den er IKKE grim! Hører du! Den er IKKE grim!! =)) =)) =))
BlueRaven skrev: Helt ærligt, så er den altså ustyrlig grim, alt for overdreven, og kitch af rang,
men derfor kan den jo godt være fascinerende. Det gør den bare ikke køn! :p
Den er IKKE grim! Hører du! Den er IKKE grim!! =)) =)) =))

Grinte simpelthen så meget da jeg så den, fordi den ligger i min æske med "fine perler" =))

I må hellere få et billed af en glitter rædsel

Billede Billede
Senest rettet af Danagonia tirs 14. dec 2010 18:29, rettet i alt 1 gang.
Besvar