Hej Vase min mand synes dine engle er flotte og at det er et flot arbejde du ligger i dine viklinger, og han er ikke nemt at duper må jeg jo sige.
Andgående dine armbånd så kunne du prøve med lidt mindre viklinger om perle , det vil gøre dine perle med viklinger lidt korter, og du kunne bruge mindre o ringe så der ikke bliver så lang afstand, og jeg synes også at du skal have o ringene imellem det gør at det hele bliver mindre stift.
Hvad kretik andgår så skal du bare skriv som du har gjort , men her inde gives kretikken også kun som en hjælp og støtte til at den enkelte ,kan kommer vide i sien udvikling. Vi kan alle blive dygtige og det gør vi kun hvis der er nogen som tør skrive hvad de føler og mener, men det skal være på en god måde,Men lige her var der nu ikke nogen grund til kretik.
Der er gang i englesalget lige for tiden så det er meget det jeg laver-kan næsten ikke følge med for jeg vil kun gøre det når jeg er rolig og fokuseret så det bliver ordentligt. Men hvor er det skønt at sælge så man har en undskyldning for at vikle løs:)
Havfruen mange tak for din hjælp-håbede jo at du ville skrive noget når jeg nu spurgte;-)
Er glad for at du synes at jeg skal beholde o-ringene-og nu kan jeg også forstå hvorfor jeg nødigt vil undvære dem.
Jeg må prøve at lave minde antal viklinger-det er svært for fra start lærte jeg at man altid skal lave samme antal på sine viklinger;-) Og jeg synes at det bliver pænest med 3. Men det er nok bare en ide.
Jeg har meget svært ved at skaffe den rette str. o-ringe..... de små jeg har haft som nu er brugt op var ikke kraftige nok i tråden synes jeg. Jeg overvejer at lave nogle selv.
Jeg vil tage til efterretning det du har skrevet til mig. Og så er jeg glad for at din mand alligevel synes godt om mine engle..eller viklinger i det mindste;-) Så må vi se hvad han siger når han ser nogle life....Glæder mig til at få tid til at lave en portion til lidt af hvert:)
du kan sagtens lave dem selv dine o ringe. Du kan vikle dem om din rundtang og lave en af gangen eller du kan få fat i en dorn som passer i den størelse du vil have og så vikle en hel masse på en gang. og så save dem op. det er den måde de damer jeg kender som laver vikkinge smykker gør.
Nå... Sølvhistorien var ærlig talt ikke nogen succes.
Først var tråden for hård og jeg måtte have en blødere tråd hjem.. så kunne jeg kun få den tynde til en pris der kunne holde prisen på mine engle nede som de plejer.... og selv den baksede jeg en del med. (måske også pga. præstationsangst).
Så det endte med at jeg sendte Havfruen et par stykker som hun også modtog med pæne ord retur.
På daværende var jeg totalt perleangst (eller rettere: trådangst) og havde travlt i haven. Derfor blev det aldrig til mere.
De sidste uger er der blevet lavet engle med jævne mellemrum. Og også smykker for den sags skyld. (til eget brug en gang).
Men i år har jeg brugt færdigkøbte vinger... Det har jeg dels gjort af dovenskab og dels for at kunne producere lidt flere hurtigere... (dem kan jeg næsten lave i søvne).
De færdige vinger giver mig mulighed for at bruge andre perler end tidligere. Men... de viklede vinger er absolut dem det søges mest..(underligt nok) og da jeg jo sjældent laver og aldrig sælger andet end engle..ja så er det den vej det går.
Jeg elsker at komponere englene med de færdige vinger. Og så selvom jeg ved at de andre er mit varetegn. De bliver lavet til "særlige lejligheder" pt.;-)
...og så opdagede jeg lige at man vist kun kan sætte fotos ind her med img. Så i kommer til at vente lidt med at se.