Smykke fra Butler

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Butler ih hvor er det dejligt med de sommerfarver rigtig flotte armbånd man bliver i så dejligt humør :violin: :dance: :x-
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Butler hvordan afslutter de din halskæde med de buede rør oppe ved låsen laver du bare knuder :?: hvordan sætter du låsen på :doh: :?:
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Butler hvor er Sally hunkat nu blevet af :?: husker du at gemme /Save dine fotoer i dit album ellers forsvinder de hvis du ikke gemmer dem :-\
Billede I LOVE CATS
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
lisbeth skrev:Butler hvordan afslutter de din halskæde med de buede rør oppe ved låsen laver du bare knuder :?: hvordan sætter du låsen på :doh: :?:
Den er lavet på wire og afsluttet med wireklemme - den lille hestesko hvor wiren går rundt om. Deri sætter jeg en lukket lille ring, så jeg kan sætte en ande jumpring i den. Dette så wiren med hestesko ikke skal gå igennem hvis åbningen i ringen går fra hinanden. Det kan jo ske, selvom det er meget sjældent jeg oplever at de ikke er ordentlig lukkede.
Håber det var en forklaring du kunne bruge
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
butler
Opal
Opal
Kontakt:
lisbeth skrev:Butler hvor er Sally hunkat nu blevet af :?: husker du at gemme /Save dine fotoer i dit album ellers forsvinder de hvis du ikke gemmer dem :-\
Ved ikke hvor hun var blevet af, men her er et nyt af Sally Hunkat. Den anden aften kunne vi ikke finde hende og vi gik og kaldte og kaldte, Pludselig kom hun søvndrukken frem fra dynerne i soveværelse. Døren havde stået på klem og hun var smuttet i seng. Hun er sååååååååå fræk, men utrolig dejlig :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Ja Lene skrev på et tidspunkt at hun havde lavet en halskæde med stærk silicone snor og har du prøvet det :?: og jeg kan ikke finde ud af det med at sætte låsen fast og jeg så lige du var online :clap: hvor er hun bare dejlig jeres misser :x- :x-
Billede I LOVE CATS
butler
Opal
Opal
Kontakt:
lisbeth skrev:Ja Lene skrev på et tidspunkt at hun havde lavet en halskæde med stærk silicone snor og har du prøvet det :?: og jeg kan ikke finde ud af det med at sætte låsen fast og jeg så lige du var online :clap: hvor er hun bare dejlig jeres misser :x- :x-
Åh hvor er det ærgerligt at du ikke lige bor her i nærheden, så skulle vi lige gøre det sammen. Kunne du finde ud af noget af forklaringen ?
Jeg prøver om jeg kan finde en link med en video. Det er jeg godt nok ikke så skrap til, men der er måske nogle andre som kan det. :?: :?: :?: :?:
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
normalt er jeg ikke til knyttearmbånd, men dine er utroligt flotte! Godt gået :clap:
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Butler jeg har lavet det med wire ligesom et armbånd og det blev fint nok og jeg sætter et foto ind når jeg har fundet noget pænt at hænge det på . ;)-iøvrigt Butler skal du ikke være med til byttekonkurencen jeg har tilmeldt mig for en gang skal være den første :-ss ;)-
Billede I LOVE CATS
butler
Opal
Opal
Kontakt:
lisbeth skrev:Butler jeg har lavet det med wire ligesom et armbånd og det blev fint nok og jeg sætter et foto ind når jeg har fundet noget pænt at hænge det på . ;)-iøvrigt Butler skal du ikke være med til byttekonkurencen jeg har tilmeldt mig for en gang skal være den første :-ss ;)-
Ved det ikke lige.
Har tænk over det, men der er noget som afholder mig fra det.
Jeg tænker lige lidt mere over det. :?: :?:
Besvar