Det er ikke fordi jeg ikke kan lave noget med det, for det kan jeg sagens. Men det er ikke mig, så jeg vil gøre som jeg desværre måtte gøre med det jeg modtog sidst, lave noget, tage billeder og lade det blive bort-adopteret til nogen som vil bruge smykkerne. Så det er derfor jeg skriver det.Danagonia skrev:Så er det jo netop dig der skal have kobberetCharlottes skrev:Jeg vil gerne ikke have kobber fra Camilla (eller nogen anden) så giv hende endelig til Lisbeth.![]()
Og jeg behøver jo heller ikke gætte denne gang da min giver afslørede sig selv. Jeg glæder mig til at prøve en måned hvor der ikke går noget galt når jeg skal have noget tilsendt. Er det alle gode gange 3 man siger?![]()
![]()
![]()
Hvis jeg får dig sender jeg en blanding KUN med kobber... -
Ej skal nok være sød
Bytte-Bytte Marts/April?
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Jamen sådan er det joCharlottes skrev:Det er ikke fordi jeg ikke kan lave noget med det, for det kan jeg sagens. Men det er ikke mig, så jeg vil gøre som jeg desværre måtte gøre med det jeg modtog sidst, lave noget, tage billeder og lade det blive bort-adopteret til nogen som vil bruge smykkerne. Så det er derfor jeg skriver det.Danagonia skrev:Så er det jo netop dig der skal have kobberetCharlottes skrev:Jeg vil gerne ikke have kobber fra Camilla (eller nogen anden) så giv hende endelig til Lisbeth.![]()
Og jeg behøver jo heller ikke gætte denne gang da min giver afslørede sig selv. Jeg glæder mig til at prøve en måned hvor der ikke går noget galt når jeg skal have noget tilsendt. Er det alle gode gange 3 man siger?![]()
![]()
![]()
Hvis jeg får dig sender jeg en blanding KUN med kobber... -
Ej skal nok være sød
Heldigvis bestemmer vi ikke selv, hvad vi skal modtage fra vores giver
Men jeg er helt sikker på, at vores giver gør sig umage og tænker meget over, hvad der bliver sendt
Og der er jo ingen, der siger, at man selv skal gå med det, man laver
Det er jo selve udfordringen, der er den sjove del af vores bytte-bytte 
Og der er jo ingen, der siger, at man selv skal gå med det, man laver
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
det er nemlig rigti Lise, det er jo det som er sjovt, hvi alså man får noget som er odenligt, og jeg må sige at sidste gang fik jeg helt vilt meget .
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Sådan havde jeg ikke lige tænkt over det. Men det kan jeg da godt se
(men jeg vil helst ikke modtage kobber alligevel). 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
når jeg får noget ordentlig kommer det i butikken sammen med mine andre ting jeg kan jo ikke gå med så mange smykker selv.
Kærlig hilsen

Arhhhh mon ikke Kirsten du kan det... Du ville da blive den smukkeste på hele Fur

"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
det er jeg da i forvejen

Kærlig hilsen

-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Godt sagt Kirsten!!