vases perlerier.....

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
UH!!! Sølvtråd... Så er vi jo oppe i den fine og dyrer ende... Glæder mig til at se hvad du laver
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
vase skrev:Ok takker begge 2:)

Ja Havfruen havde jo godt anbefalet Lise, men jeg synes ikke at jeg har set hende skrive, så jeg kunne ikke li' at kontakte hende... :oops: , men nu må jeg lige tage mig sammen til det....

1000 tak for hjælpen. :ymhug:
En anden gang skal du bare skrive til mig. Jeg har ikke været så meget online på det sidste, da jeg er super træt om aftenen, og kun lige når at kigge indenfor i løbet af dagen. Og skal du bruge mere sølvtråd, kan du bare sige til, jeg har en del liggende.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Hvad sælger du det for Lise? og hvilken tykkelse har det?
Lise
Opal
Opal
Kontakt:
rumlebumle skrev:Hvad sælger du det for Lise? og hvilken tykkelse har det?
Lige for øjeblikket har jeg 0,4 mm og 1 mm kobbertråd, og 0,3 mm sterling sølv og vist lidt 0,8 mm og 1 mm sterling sølv.

For et stykke tid siden havde jeg en salgstråd, men det er et stort arbejde at måle op, så den er slettet. Men jeg kan godt lokkes til at måle lidt op. Priserne er engros + moms + forsendelse. Hvad og hvor meget skal du bruge, så kan jeg sende en pb med pris mv.
Smykkehilsener
Lise

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
0,8 mm er den hård at vikle med? Jeg havde håbet du måske havde noget i 0,5 eller 0,6.. :think:
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Rumle: o.8 synes jeg er god at vikle med;)

Camilla: Jamen det er stadig engle jeg vil lave, men jeg vil lave et forsøg der skal sendes op til Havfruen tror jeg. - og så vil jeg bare gerne lære at vikle i sølv:)

Lise: Ja flere anbefalede at jeg kontaktede dig-men jeg kunne ikke li' det..... :ymblushing: (altså at forstyrre dig)
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Hvor er det bare nogle flotte ting du har lavet :dance:
Og dine engle er virkelig søde :x-
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Mange tak Anna Martin. :x-
Lise
Opal
Opal
Kontakt:
vase skrev:Rumle: o.8 synes jeg er god at vikle med;)

Camilla: Jamen det er stadig engle jeg vil lave, men jeg vil lave et forsøg der skal sendes op til Havfruen tror jeg. - og så vil jeg bare gerne lære at vikle i sølv:)

Lise: Ja flere anbefalede at jeg kontaktede dig-men jeg kunne ikke li' det..... :ymblushing: (altså at forstyrre dig)
Du og alle andre herinde er altid velkomne til at sende en pb :ymhug:
Smykkehilsener
Lise

Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Det vil jeg huske til næste gang Lise.

Har lige fået min meter hjem idag- 0.6mm hård-nu er jeg spændt på at prøve hvordan den er.....den ligner den jeg plejer at bruge til forveksling! :think:

Orv en god start på min dag idag! 3 perlepakker i postkassen og kun 1 af dem var en jeg ventede:-0 :dance:
Besvar