Her er link til hende hvor jeg har købt kobberøreringe. De er rigtig flotte
http://www.litaiv.dk/shop/index.php
Smykke fra Butler
Redaktør: rumlebumle
Jeg var lige inde og kigge hun havde meget lækkert i kobber så jeg bestilte nogle varer ,når man nu skal bruge det hurtig men det er billigere på ebay men jeg har ikke tid til at vente 14-21 dage på det

Jeg forstår ikke handle på ebay, men ville gernelisbeth skrev:Jeg var lige inde og kigge hun havde meget lækkert i kobber så jeg bestilte nogle varer ,når man nu skal bruge det hurtig men det er billigere på ebay men jeg har ikke tid til at vente 14-21 dage på det![]()
det tør jeg ikke at begynde på. Da jeg startede med at lave smykker var jeg på qxl og brugte en farlig masse penge så nu skal jeg kun købe noget når jeg har brug for det. Men der kan spares peng det kan jeg godt se. Var også inde at kikke på den anden tråd hvor det er en forhandler som nok er fra kina og det er bare lækker ting man kan købe der. må ikke må ikke øv øv

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Startede også med at handle på qxl, men det gør jeg faktisk ikke mere. Har efterhånden fundet nogle få gode herhjemme, som jeg ved at varerene er i orden når de kommer derfra..
Det gør også at je gikke handler så meget impuls mere, men samler sammen hos de forskellige
Det gør også at je gikke handler så meget impuls mere, men samler sammen hos de forskellige
Sikke en masse flotte smykker Butler... Jeg har på en eller anden måde helt misset tråden her!!
Med hensyn til tråd tykkelse vil jeg anbefale 0,6mm eller 0,8mm! Personligt kan jeg bedst lide 0,8mm men mange ferskvandsperler kan kun gå på 0,4mm/0,6mm... Men hvis i har de tre tykkelser så er i dækket godt ind!
Og vi kunne jo lave en fællesbestilling fra beadaholic, eller andre ebay sælgere hvis det var noget?? Jeg vil godt stå for det...
Med hensyn til tråd tykkelse vil jeg anbefale 0,6mm eller 0,8mm! Personligt kan jeg bedst lide 0,8mm men mange ferskvandsperler kan kun gå på 0,4mm/0,6mm... Men hvis i har de tre tykkelser så er i dækket godt ind!
Og vi kunne jo lave en fællesbestilling fra beadaholic, eller andre ebay sælgere hvis det var noget?? Jeg vil godt stå for det...
Den er jeg helt med på og siger tak for et godt initiativDanagonia skrev:Sikke en masse flotte smykker Butler... Jeg har på en eller anden måde helt misset tråden her!!
ose mig ose mig
kunne godt tænke mig at prøve så find bar en vi kan købe hos camilla og set de regler op du har brug for. 
Kærlig hilsen

Nemlig, hvis du står for det, sætter du bare regler op som du kan håndtere og så springer jeg på.Havfruen skrev:ose mig ose mig![]()
kunne godt tænke mig at prøve så find bar en vi kan købe hos camilla og set de regler op du har brug for.
Hej
Det var nogle perler, som jeg ikke kunne stå for her nede i byen, og de blev så lavet til sådan et sæt til mig selv.

Det var nogle perler, som jeg ikke kunne stå for her nede i byen, og de blev så lavet til sådan et sæt til mig selv.

Senest rettet af butler fre 27. mar 2009 17:04, rettet i alt 1 gang.