Bytte-Bytte Marts/April?
Redaktør: rumlebumle
Nu er det vist på tide at jeg er med igen, efter en lang periode uden bytte bytte
Så kan vi også få jer tvunget til at lave noget i kobber i stedet for det kedelige sølv og guld

-
ild-smykker.dk
- Rubin

- Geografisk sted: Gilleleje
- Kontakt:
Hvordan plejer I at gøre det med gætteriet? Det er nogle virkelig flotte smykker der er blevet lavet, og det bliver sjovt at sætte endnu en runde igang 
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Jeg vil gerne være med denne gang, har ikke prøvet bytte-bytte endnu 
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Jeg vil gerne ikke have kobber fra Camilla (eller nogen anden) så giv hende endelig til Lisbeth.
Og jeg behøver jo heller ikke gætte denne gang da min giver afslørede sig selv. Jeg glæder mig til at prøve en måned hvor der ikke går noget galt når jeg skal have noget tilsendt. Er det alle gode gange 3 man siger?
Og jeg behøver jo heller ikke gætte denne gang da min giver afslørede sig selv. Jeg glæder mig til at prøve en måned hvor der ikke går noget galt når jeg skal have noget tilsendt. Er det alle gode gange 3 man siger?
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Man kan da ikke sige jeg vil gerne ikke haveCharlottes skrev:Jeg vil gerne ikke have kobber fra Camilla (eller nogen anden)
-
ild-smykker.dk
- Rubin

- Geografisk sted: Gilleleje
- Kontakt:
Charlotte, vi må se at få lavet den aftale, så du får Lise eller Kirsten og jeg får nogle lækre perler i bytte
Ved heller ikke helt hvad jeg skal gøre med kobber, men kunne måske være meget sjovt at prøve. Læg mærke til at jeg skrev måske
Jeg har desværre ikke tænkt så langt som til at gemme en liste over hvem der har sendt til hvem, eller gemme de PB´ere jeg sendte ud
Derfor bliver det lidt svært, for ikke at sige umuligt, at lave en "gætteliste" med forbogstaver. Kan I ikke bare gætte løs denne gang, og så skal jeg nok huske det med listen til næste gang?
Jeg har ikke sendt adresser ud til næste omgang. Laver en ny tråd med regler, tilmeldingsfrist osv. Det bliver for rodet med en blandet tråd som denne. Regner med at sende ud i løbet af næste uge. Dejligt at så mange allerede har meldt sig på banen til næste omgang, og håber at I lige vil bruge lidt tid på at melde jer igen i den nye tråd når den kommer
Ved heller ikke helt hvad jeg skal gøre med kobber, men kunne måske være meget sjovt at prøve. Læg mærke til at jeg skrev måske
Jeg har desværre ikke tænkt så langt som til at gemme en liste over hvem der har sendt til hvem, eller gemme de PB´ere jeg sendte ud
Jeg har ikke sendt adresser ud til næste omgang. Laver en ny tråd med regler, tilmeldingsfrist osv. Det bliver for rodet med en blandet tråd som denne. Regner med at sende ud i løbet af næste uge. Dejligt at så mange allerede har meldt sig på banen til næste omgang, og håber at I lige vil bruge lidt tid på at melde jer igen i den nye tråd når den kommer
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Vi skal nok melde os til igen.
Jeg sender gerne en perle eller to hvis jeg kan få Lise så vi kan se det smukkeste ur der længe er lavet. Jeg tror hun vil overgå os andre (ja ja, intet pres herfra Lise).
Jeg sender gerne en perle eller to hvis jeg kan få Lise så vi kan se det smukkeste ur der længe er lavet. Jeg tror hun vil overgå os andre (ja ja, intet pres herfra Lise).
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Så er det jo netop dig der skal have kobberetCharlottes skrev:Jeg vil gerne ikke have kobber fra Camilla (eller nogen anden) så giv hende endelig til Lisbeth.![]()