Konkurrence - Grimme Perler

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Så fik jeg lavet et smykke af de "grimme" perler...
Et armbånd. Tilsat 12mm lilla ny jade og tib.sølv...
Billede
Senest rettet af Shawnee man 3. jan 2011 22:08, rettet i alt 1 gang.
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
pias skrev:Jeg er ikke helt tilfreds med det, og, så er det jo sådan, at hvis jeg skal tage et billede med perlerne med mobilen, ja, så er jeg jo nødt til at pille det op. Det er der måske en mening med!

Det er en kunst at se det positive i håbløse situationer =))
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Godt arbejde Shawnee!!! Det er bestemt IKKE grimt... :clap:

Har du 5 af de grimme perler med i armbåndet??? Jeg kunne umiddelbart kun tælle 4, men lyset kan jo drille på billedet :-D
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Danagonia skrev:
pias skrev:Hvor er jeg glad for at jeg ikke er det eneste rodehoved i verden (men, for nu at vende tilbage til min mor, så vil hun nok påstå at jeg er det største!)
Tvivlsomt... Kan i øjeblikket ikke bruge min mobil på 6dag, da jeg ikke kan finde min oplader. Jeg har nok betalt de første 3000kr hvis ikke mere i bøder til biblioteket, fordi jeg glemmer at aflevere og ofte ikke kan finde bogen igen. Ved aldrig hvor både mine nøgler, pung og mobil telefon er på samme tid, en af dem er altid væk. Når jeg har solgt et smykke, skal jeg altid bruge 2-3 timer på at finde det pågældende smykke, da det aldrig er lagt i smykke æsken, men ligger på et af 10 forskellige steder i huset, hvor jeg plejer at ligge dem fra mig. (Har i øjeblikket en ordre på 4 øreringe, og har indtil nu kun fundet 2...) Så nej, du er ikke det eneste rodehoved =))
Lyder som om du Camilla skal ønske dig nogle "clappere" eller lign. Du ved de der nøgleringe der giver lyd fra sig når man klapper. ;)

Og måske en elektronisk kalender / reminder. ;) Jeg husker ikke fra min næse til min mund hvis ikke jeg har min
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Diddah skrev:
Lyder som om du Camilla skal ønske dig nogle "clappere" eller lign. Du ved de der nøgleringe der giver lyd fra sig når man klapper. ;)

Og måske en elektronisk kalender / reminder. ;) Jeg husker ikke fra min næse til min mund hvis ikke jeg har min
Har haft sådan nogle nøgleringe, men de løb altid tør for strøm når jeg skulle bruge dem. Elektronisk kalender, hva' det for noget?? Jeg bruger som regel den i min mobel, men det hjælper jo et fedt når mobilen som regel er væk eller død for strøm.
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Shawnee skrev:Så fik jeg lavet et smykke af de "grimme" perler...
Et armbånd. Tilsat 12mm lilla ny jade og tib.sølv...
Billede
Billede

Sys stadig de er grimme *GG*.... bare det at MALE en perle først lilla og så bagefter sølv... ej ej ej... jo har haft slebet dem for at se om de var lilla hele vejen igennem.. men NIKS

Camilla: hø hø hun har 20 i alt mener jeg det er hvis der nu skulle falde en halskæde af til armbåndet :))
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
EJ for hulen da.... Mente bestemt det kun var 3 perler jeg skulle bruge... Fååårk.... Nå - men det bliver lige en ommer en af de nærmeste dage. For jo - der er kun 4 af de grimme.... :-s ~x(
Men så bliver det jo for stort til mine pygmæ håndled.... 8-}
Hold da op - livet er fuld af overraskelser og svære valg hva´?!! =)) =))
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
kallie skrev:
Camilla: hø hø hun har 20 i alt mener jeg det er hvis der nu skulle falde en halskæde af til armbåndet :))
Det er godt Kallie :-D Reglen er desværre at der skal indgå 5 grimme perler i det smykke man deltager med. Det har været ret svært for dem, der har haft mange forskellig farvede perler, derfor synes jeg ikke vi kan afvige fra reglen [-x Ved det skod hvis man har lavet et smykke ~x( Men der heldigvis stadig masser af tid...
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Shawnee skrev:EJ for hulen da.... Mente bestemt det kun var 3 perler jeg skulle bruge... Fååårk.... Nå - men det bliver lige en ommer en af de nærmeste dage. For jo - der er kun 4 af de grimme.... :-s ~x(
Årh! Øv!!! Var også helt ked af at sige det :-ss Men regler er regler og det kan der ikke gøres noget ved :-@ %-( :-q =)) =))
Bæk
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Varde
Shawnee skrev:EJ for hulen da.... Mente bestemt det kun var 3 perler jeg skulle bruge... Fååårk.... Nå - men det bliver lige en ommer en af de nærmeste dage. For jo - der er kun 4 af de grimme.... :-s ~x(
Det er pænt som du har fået de ømme perler ind i et flot armbånd. Du kan jo lave et par øreringe til og så har du vel brugt de frem sten der skal bruges.
Besvar