Havfruen: Jeg går ind og trykker Img, indsætter den linje jeg har kopieret på billedet, og laver en prøve på mit indlæg, FØR jeg klikker på udfør.. Jeg har ikke slettet billederne i mit web-album...
Jeg har gjort det samme da jeg lagde billederne ind i vandrepakketråden og de er jo ikke væk.. Eller er de ??
Vandrepakkesmykker og andet:o)
Redaktør: rumlebumle
Hejsa perletosser...
Nu har jeg prøvet igen at indsætte billeder på mine ting.. Håber det lykkes og at I nu kan se ALLE billederne.. Ellers bliver jeg noget så hys
.. Tror jeg nok
Tak for hjælpen idag Havfruen aka Kirsten...
Nu har jeg prøvet igen at indsætte billeder på mine ting.. Håber det lykkes og at I nu kan se ALLE billederne.. Ellers bliver jeg noget så hys
Tak for hjælpen idag Havfruen aka Kirsten...
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
Weeee... Det lykkedes...
Tak Lisbeth
Tak Lisbeth
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Orv hvor har du været aktiv..
Og sikke da en masse lækkert guf du har lavet. jeg er vild med dine snoet armbånd, de er skønne!
Godt det lykkes for det er nogle dejlige ting du har lavet.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Dyyygtig pige..Anja skrev:Weeee... Det lykkedes...
Tak Lisbeth

Super flotte smykker.. - men det har jeg jo fortalt dig.
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Dejlig smykker du har fået lavet.