Maj konkurrence. Stjernetegn....
Redaktør: rumlebumle
Jeg har faktisk lavet skitser til et, men tiden har ikke været til at lave det færdigt...
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Nu har jeg valgt præmierne, bliver perlemors strenge. Farven vælges lidt efter vinderens "normale" farvetema. Så derfor er der ikke billeder på.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Fandt den på wikipedia. Men kan da godt være de tager fejl. Skal jeg ikke kunne sige.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
her er et link til løvens stjernetegn og der er flere sten
http://rosensaura.dk/loeven-og-sten-stj ... j26gqeojd3
bl.a Agat blå, Citrin, Jaspis stjerne, Petalit, Pyrit, Rhodocrosit og Skriftsten.
http://rosensaura.dk/loeven-og-sten-stj ... j26gqeojd3
bl.a Agat blå, Citrin, Jaspis stjerne, Petalit, Pyrit, Rhodocrosit og Skriftsten.
-
AnneSkovsgaard
- Perle

- Kontakt:
Her er mit bud.
Jeg har fundet inspiration i de links der er blevet lagt ind...
Jeg er skytte - og der står bl.a. at turkis er smykkesten, at kobber også er, at blå og marine er farver og at hjertefarven er gul/gulorange.
Det er blevet til denne kæde (den sidder pænt rundt om halsen).
Kobber, agat, jade, seed beads, rav, turkis-chips og mother of pearl på elastik. Den er sat på elastik, så kan kæden vendes som man selv ønsker, da der ikke er noget for og bag.

Jeg har fundet inspiration i de links der er blevet lagt ind...
Jeg er skytte - og der står bl.a. at turkis er smykkesten, at kobber også er, at blå og marine er farver og at hjertefarven er gul/gulorange.
Det er blevet til denne kæde (den sidder pænt rundt om halsen).
Kobber, agat, jade, seed beads, rav, turkis-chips og mother of pearl på elastik. Den er sat på elastik, så kan kæden vendes som man selv ønsker, da der ikke er noget for og bag.

Baah susanne.... din bror har gemt mit 1mm kobber wire... som jeg bare SKAL bruge til mit smykke... det er bare PIST væk *G*... nååe det var den med at lede videre..

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

LOKE'S GHOST